کد خبر: ۵۱۵۵۴
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۸۵ - ۱۰:۵۳

انتقاد موتلفه از انتشار نامه امام

آفتاب‌‌نیوز : «محمد کاظم انبارلویی» تصریح کرد: حزب موتلفه اسلامی دیدارهایی را در چند هفته گذشته با مراجع و علمای بزرگ در قم و تهران و پیرامون اهمیت انتخابات آینده مجلس خبرگان و شوراها انجام داده و ملاقات اخیر با جناب آقای هاشمی رفسنجانی هم در ادامه این دیدارها بوده است. 

وی از جمله مباحث مطرح در این دیدار را «اهمیت انتخابات پیش‌رو»،‌« جایگاه ولایت فقیه» و «تلاش برای تعمیق فهم سیاسی مردم از اسلام و نظام» بر شمرد. 

انبارلویی در خصوص برخی اخبار در چند وقت گذشته مبنی بر انتقاد اعضای جبهه پیرامون خط امام و رهبری از مواضع اخیر هاشمی درباره ولایت فقیه و در پاسخ به این پرسش که «آیا حزب موتلفه این انتقادات را به هاشمی منتقل کرده؟» اظهار داشت: اطلاعی از مواضع اخیر آقای هاشمی درباره ولایت فقیه ندارم اما دیدگاه ایشان در این رابطه را همان دیدگاه حضرت امام می‌دانیم. 

رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه خاطر نشان کرد: در دیدار فوق بحث نکردیم که ایشان درباره ولایت فقیه چه می‌گویند یا ما چه می‌گوییم اما با توجه به نزدیکی و اهمیت انتخابات آینده خبرگان، این ایام را فرصت مناسبی برای تبلیغ دیدگاه‌های امام و انقلاب می‌دانیم. 

سردبیر روزنامه رسالت همچنین درباره انتقاد این روزنامه از چاپ نامه اخیر امام خمینی درباره دلایل پذیرش قطعنامه، گفت: انتشار اسناد سری و محرمانه در تمام کشورها تابع قانون، مقررات و مصالح ملی است. 

انبارلویی افزود: باید دید در انتشار این نامه قوانین و مصالح رعایت شده‌اند یا خیر اما در هر صورت دو حزب یا شخصیت سیاسی که با هم اختلاف دیدگاه داشته باشند نمی‌توانند به این بهانه، اسناد سری کشور را منتشر کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین