کد خبر: ۵۱۵۷۰۷
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵

افاضلی: برای بازی فردا سورپرایز داریم

سرمربی نفت معتقد است تیمش برابر استقلال بازی آبرومندانه ای را به نمایش خواهد گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :
هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: در ابتدا سال نو را به همه تبریک می گویم و خوشحالم که دوباره خانواده فوتبال بعد از هفته ها کنار یکدیگر جمع شدند. استقلال تهران تیم بزرگی در ایران است و هواداران بیشماری دارد و بازی با این تیم یک مسابقه خاص است. ما احترام زیادی برای استقلال، بازیکنان، کادرفنی و مدیریت این باشگاه قائل هستیم و امیدوارم فردا یک تصویر خوب از فوتبال ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: ما چند دغدغه داریم. از آخرین بازی ما مدت زیادی گذشته و یک مقدار از شرایط بازی دور هستیم. از این نظر استقلال نسبت به ما برتری دارد زیرا بازی های رسمی انجام داده است. این تعطیلات در ریتم تمرینی ما تاثیر گذاشت. ما برای فردا دو مصدوم داریم که قطعا نمی رسند و دو بازیکن دیگر نیز تکلیف آنها فردا مشخص می شود. دیگر بازیکنان شرایط خوبی دارند و باید به همراه استقلال یک نمایش خوب برای هواداران ایجاد کنیم.

افاضلی در پاسخ به این سوال که آیا برابر استقلال نیز مانند دیدار با پرسپولیس بسته بازی خواهید کرد، عنوان کرد: توقع دارید من تاکتیک خودم را بگویم؟ ما مانند همه بازی ها به این بازی نگاه می کنیم. ما ۵ فینال تا پایان لیگ داریم و فردا با یکی از بهترین های ایران بازی می کنیم. فردا در داخل زمین یک سورپرایز خواهید دید.

سرمربی نفت تهران درباره مشکلات مالی این تیم، تصریح کرد: کدام تیم در داخل فوتبال ایران مشکل مالی ندارد؟ ما یک مجموعه خصوصی هستیم و مجموعه برای موفقیت تیم تلاش می کند. امیدوارم در پایان فصل تعهدات باشگاه انجام شود.

وی در ادامه درباره غیبت احتمالی چند بازیکن استقلال، گفت: ما خودمان را برای تقابل با بهترین استقلال ممکن آماده می کنیم. اینکه فردا استقلال با چه ترکیبی بازی می کند، دست من نیست و من جای شفر تصمیم نخواهم گرفت. من نفت را برای تقابل با بهترین ترکیب استقلال آماده می کنم و می دانیم که استقلال بازیکنان با کیفیتی دارد و پر مهره ترین تیم لیگ است و اگر دو یه سه غایب داشته باشد، جانشینان خوبی خواهند داشت.

افاضلی در ادامه درباره صحبت های کی روش و تعطیلی ۴۰ روزه لیگ، تصریح کرد: من باید درباره بازی نفت تهران و استقلال تهران صحبت کنم اما این سوال را پاسخ می دهم. من نمی دانم که در ذهن کی روش چه می گذرد اما در سالهایی که در تیم ملی بودم و در نزدیک به ۱۳-۱۴ سالی که در سطح ملی حضور داشتم، یاد گرفتم به باشگاه ها احترام بگذارم. فوتبال در بستر باشگاه درست می شود و آن چیزی که ما دیشب در بازی های بزرگ دوستانه دیدیم و به نظر می رسید فوتبال روی دور تند است، در باشگاه ها درست نشده است و باید کمک کنیم باشگاه ها رشد کنند. باید تمام برنامه ریزی ها در این زمینه باشد. هر فردی نظر شخصی خود را دارد. من بازیکن ملی ندارم و در این زمینه معضلی ندارم.

سرمربی نفت تهران در پایان در پاسخ به این سوال که کدام بازیکنان نفت تهران برابر استقلال غایب هستند، عنوان کرد: زینالی و شهاب عادلی قطعا غایب خواهند بود و درباره دو بازیکن دیگر فردا تصمیم می گیریم و فعلا اسم آنها را نمی گویم.

منبع: خبرگزاری ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین