کد خبر: ۵۱۵۸۶۶
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵

قلعه‌نویی: بازی با تراکتورسازی سرنوشت ما را تعیین می‌کند

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان گفت که بازی مقابل تراکتورسازی سرنوشت تیمش ذوب‌آهن را تعیین می‌کند و به امتیاز آن احتیاج بسیاری دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
 امیر قلعه‌نویی درباره بازی روز جمعه تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیم ما روز جمعه بعد از یک تعطیلی کوتاه‌مدت به مصاف تراکتورسازی می‌رود و به طور طبیعی، به دلیل وقفه به وجود آمده شرایط این مسابقه برای هر تیمی دشوار است.

او ادامه داد: به هر حال طبیعی است که با توجه به این وقفه، نیازمند زمان هستیم تا بازیکنان ما کاملاً در شرایط مسابقه قرار بگیرند و این موضوع به یک هفته زمان نیاز دارد. با این حال، به خوبی می‌دانیم که در این مسابقه با توجه به شرایط میزبانی و حضور هواداران، انتظاری جز پیروزی از ذوب‌آهن نیست بنابراین با همه توان خود به میدان می‌رویم.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان درباره مصدومان و محرومان تیمش در این مسابقه تصریح کرد: برای این مسابقه به جز اکبر ایمانی که به دلیل مصدومیت شرایط بازی را ندارد، محروم و مصدوم دیگری نداریم اما رشید مظاهری تنها در آخرین تمرین تیم پیش از این بازی در کنار ما خواهد بود و ربیع عطایا نیز بدون تمرین به جمع ما برای مسابقه اضافه خواهد شد.

قلعه‌نویی با اشاره به بازی‌های حساس تیمش در ورزشگاه فولادشهر و میزبانی این تیم در سه بازی آینده اضافه کرد: ما سه بازی مهم پشت سر هم در فولادشهر داریم و شاید این بازی سرنوشت فصل را برای ما تعیین می‌کند، بنابراین به طور قطع تلاش می‌کنیم که از فرصت‌های خود نهایت استفاده را به منظور کسب امتیاز بیشتر ببریم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین