کد خبر: ۵۱۶۲۴۵
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

تمجید ویژه آلگری از خدیرا بعد از شکست میلان

سرمربی یوونتوس به تمجید از عملکرد سامی خدیرا در بازی برابر میلان پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از اسپورت، یوونتوس توانست از توقف ناپولی برابر ساسولو استفاده کند و با برتری ۳ بر یک برابر میلان جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند.

ماسیمیلیانو آلگری بعد از برتری تیمش در داربی ایتالیا برابر میلان گفت: تیم ما هم از نظر ذهنی و هم از نظر بدنی در حال‌  بهتر شدن است. در شرایط بسیار حساسی از فصل قرار داریم و خوشبختانه همه بازیکنان چنین وضعیتی را به خوبی درک می‌کنند. خیلی خوب بود که برابر میلان توانستیم به روند پیروزی‌های خودمان بازگردیم. میلان تیم خیلی خوبی شده و پیشرفت‌های زیادی داشته و برای ما مهم بود که بتوانیم در این دیدار هر ۳ امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

او گفت: می‌خواهم از سامی خدیرا تمجید کنم که فوق العاده خوب ظاهر شد و بازی‌خوانی بالایی از خود را به نمایش گذاشت. حضور او در مرکز زمین برای ما خیلی مهم است. او می تواند نقش کلیدی در همه دیدارهای ما داشته باشد. در این دیدارهای مهم بازیکنانی مثل خدیرا خیلی برای تیم مهم هستند تا بتوانند تیم را در شرایط خیلی بهتری قرار دهند و خوشحالیم که او را در بهترین شرایط در اختیار داریم.

آلگری در ادامه صحبت‌های خود گفت: همه بازیکنان یوونتوس با انضباط و انگیزه بالا در حال تمرین و بازی کردن هستند. فصل به لحظات حساس خود رسیده و دیگر فرصت اشتباه کردن وجود ندارد. یوونتوس بعد از شکست برابر سامپدوریا به کلی تغییر کرد.

سامی خدیرا در این فصل عملکرد بسیار خوبی برای یوونتوس داشته و توانسته ۷ گل به ثمر برساند که بهترین عملکرد او در دوران فوتبالش است.

یوونتوس باید سه شنبه شب در دیداری حساس در لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم رئال مادرید برود.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین