کد خبر: ۵۱۶۲۶۹
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴

حمله دوباره ترامپ به کمپانی آمازون

رئیس جمهور آمریکا در دومین حمله خود به کمپانی آمازون، از بزرگ‌ترین خرده فروش آنلاین خواست تا هزینه‌های واقعی پست و مالیات خود را بپردازد.
آفتاب‌‌نیوز :
 ترامپ در توئیت جدید خود نوشت: "اگر اداره پست هزینه‌های خود را افزایش دهد، آمازون باید 2.6 میلیارد دلار بیشتر بپردازد. این فریب‌کاری باید متوقف شده و آمازون باید هزینه‌های واقعی و مالیات خود را پرداخت کند." {لینک}

ترامپ همچنین توئیت کرد:"اداره پست آمریکا روی هر بسته ارسالی توسط آمازون 1.5 دلار ضرر می‌کند. مجموع این رقم میلیاردها دلار می‌شود."

از سوی دیگر ترامپ به واشنگتن پست که مالکیت آن در دستان آمازون است نیز تاخت و این رسانه را متهم کرد که برای آمازون لابی گری می‌کند.

نه آمازون و نه واشنگتن پست هنوز واکنشی به اظهارات جدید ترامپ نشان نداده‌اند.

سخنان چند روز پیش ترامپ علیه آمازون باعث کاهش ارزش سهام این کمپانی در بورس شد و نگرانی‌هایی در میان سهامداران و سرمایه‌گذاران به وجود آورد.

گفته می‌شود ترامپ از طریق قوانین ضدتراست و قوانین مرتبط با رقابت در بازار آزاد، قصد تنبیه آمازون را دارد که این روزها ارزشش از 600 میلیارد دلار فراتر رفته است و به اپل 1 تریلیون دلاری نزدیک می‌شود و ثروت رئیس آن یعنی جف بزوس از بیل گیتس نیز فراتر رفته است.

خبرآنلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین