کد خبر: ۵۱۶۴۹۴
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

ماجرای افسردگی بازیگر سرشناس

بازیگر پرفروش این روزهای سینما گفت در دوره ای آنقدر دچار افسردگی بوده که در حال از دست رفتن بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
دواین جانسون در مصاحبه‌ای از نبردش با افسردگی پرده برداشت و گفت آنقدر حالش بد بود که در یک آن زیر گریه می‌زد.

این بازیگر پرطرفدار درباره چالش‌هایی که برای حفظ سلامتی روانی خود داشت صحبت و تاکید کرد تلاش و رنج یک چیز واقعی است و او افسرده شده بود و داشت از دست می‌رفت.

جانسون گفت وقتی مصدوم شد و رویاهایش برای فوتبال حرفه‌ای به هم ریخت، این مشکلات برایش پیش آمد. این آسیب دیدگی موجب شد تا یک سال پس از امضای او با لیگ فوتبال کانادا، کنار گذاشته شود و به فاصله کمی پس از آن نامزدش هم رابطه‌اش را با او قطع کرد.

وی اظهار کرد: به نقطه‌ای رسیده بودم که نمی‌خواستم هیچ کاری بکنم یا جایی بروم و فقط گریه می‌کردم.

این بازیگر که اکنون برای معرفی فیلم «وحشی‌گری» در حال برگزاری یک تور است در مصاحبه خود خیلی آشکار درباره خاطرات رنج‌آوری که در گذشته تجربه کرده سخن گفت.

در ماه فوریه او تصویری از خودش را در اینستاگرام منتشر کرد که مربوط به فیلمی با عنوان «توپچی‌ها» برای شبکه اچ‌بی او بود. در این صحنه او برابر یک سنگ قبر در گورستان ایستاده بود. در شرح این تصویر وی نوشت که این صحنه مربوط به خودکشی برادر شخصیتی است که او نقشش را بازی کرده است و افزود: همه ما زمانی در این جایگاه ایستاده‌ایم. وی توضیح داد که وقتی ۱۵ سال داشت مادرش می‌خواست دست به خودکشی بزند و او بود که مادرش را نجات داد و مانع این کار شد.

مصاحبه این بازیگر با واکنش‌های زیادی از هوادارانش روبه رو شد و او پس از آن در توییتر نوشت: افسردگی تبعیض نمی‌شناسد. وی افزود: زمان زیادی برد تا خودم و این بیماری را بشناسم، اما کلیدش این است که نباید از رو در رو شدن با آن ترسید.

وی در ادامه نوشت: به خصوص آنهایی که دوست دارند آن را پنهان کنند باید بدانند تنها نیستند.

«وحشی گری» یا «رمپیج» فیلمی علمی تخیلی هیولایی به کارگردانی برد پیتون است که با اقتباس از یک بازی کامپیوتری ساخته شده است.
خبرآنلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین