کد خبر: ۵۱۶۸۶
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۸۵ - ۱۳:۳۸
هفته پنجم لیگ برتر

سومین برد پیاپی پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز : در یکی از دیدارهای این هفته که دیشب در استادیوم آزادی انجام شد تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با دوگل احسان خرسندی و نیکبخت واحدی که درنیمه اول به ثمر رسید تیم پیکان را شکست دهد و با این پیروزی پس از تیم سایپا به رده دوم جدول لیگ برترصعود کند.

تیم پرسپولیس پس از برتری مطلق نیمه اول، در نیمه دوم با اندیشه حفظ نتیجه گام به میدان گذاشت و همین امربازی را از جذابیت و هیجان لازم دورکرد. در این نیمه بازی خوب خط میانی پیکان و بی انگیزگی یاران پرسپولیس تاحدودی بازی را به تعادل کشاند ولی دروازه ها کمتر با خطر جدی روبرو شد .

دقیقه 67 شوت سنگین معدنچی از پشت محوطه جریمه را کوروش مرادی دروازه بان پیکان به سختی به کرنر فرستاد. پیکان که درضد حملات پرتعداد نشان می داد در دقیقه 80 توسط بیاتی نیا به گل رسید اما داوراین گل را آفساید اعلام کرد. طهماسبی نیز دقایقی بعد روی یک ضربه کاشته دروازه فرشید کریمی را تهدید کرد که توپ با فاصله ناچیزی ازکنار دروازه به بیرون رفت.

بهترین موقعیت پرسپولیس برای گلزنی در نیمه دوم در دقیقه 90 روی ارسال بادامکی خلق شد اما معدنچی در آستانه دروازه با سر توپ را بالای دروازه فرستاد تا همان دو گل نیمه اول پرسپولیس را به سومین پیروزی پیاپی خود در لیگ برتر برساند و موقعیت این تیم را درجمع تیم های بالای جدول تثبیت کند . 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین