کد خبر: ۵۱۷۰۸۶
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲

بازگشت مدافع پیشین پرسپولیس به نیمکت این تیم!

بازیکنان پیشین پرسپولیس دوباره به نیمکت این تیم بازگشت.
آفتاب‌‌نیوز :
بابک حاتمی، بازیکن پیشین پرسپولیس امروز برای تماشای دیدار پدیده و پرسپولیس به ورزشگاه ثامن آمد تا دیدار پدیده و پرسپولیس به ورزشگاه آمده بود پیش از آغاز بازی، به کنار زمین آمد و روی نیمکت این تیم نشست و دقایقی با محسن مسلمان و سایر بازیکنان این تیم به گپ و گفت‌وگو پرداخت.

زمانی که برانکو در کنار زمین نظاره‌گر گرم کردن بازیکنان بود، روی چند صحنه توپ به کنار زمین آمد و برانکو با حالتی خاص توپ را به زمین مسابقه برگرداند. همین کار سرمربی پرسپولیس کافی بود تا تماشاگران به وجد بیایند و او را تشویق کنند.

جایگاه هواداران پرسپولیس در ورزشگاه ثامن تقریبا تکمیل شده و بخش خالی ورزشگاه متعلق به هواداران پدیده است که به ورزشگاه نیامده‌اند.

یدالله سلیمانی ناظر بازی به دلیل شلوغی اطراف زمین پیش از آغاز رسمی مسابقه به ماموران نیروی انتظامی تذکر داد تا افراد غیر مسوول را به روی سکوها هدایت کنند.

بنری توسط مسوولان برگزاری مسابقه آماده شده که روی آن روز ملی فن‌آوری هسته‌یی گرامی داشته شده است. در مقابل هم سه عکس شهدای هسته‌یی هم روی بنر دیگری نقش بسته است.

تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه در آغاز مسابقه به ۱۵ هزار نفر می‌رسید.

علی علیپور، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، وحید امیری، سید جلال حسینی، علیرضا بیرانوند، محسن ربیع‌خواه بازیکنانی بودند که پیش از آغاز مسابقه به سمت نیمکت پدیده رفتند و با مهاجری و نیمکت‌نشینان این تیم خوش و بش کردند.

رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و به برانکو و نیمکت‌نشینان این تیم خوش‌آمد گفت.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین