کد خبر: ۵۱۷۱۲۳
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸

آلگری: برابر رئال امیدوار هستیم

سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی برابر بنونتو تاکید کرد که تیمش با وجود شکست سنگین برابر رئال مادرید در دیدار رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امید خود را از دست نداده است.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از اسکای اسپورت، یوونتوس در هفته سی و دوم رقابت های سری A به مصاف بنونتو رفت و با نتیجه چهار بر دو توانست به پیروزی برسد.

آلگری در نشست خبری بعد از بازی گفت: بعد از گل اولی که دیبالا به ثمر رساند کمی عقب کشیدیم و همین باعث شد تا بنونتو به طرف دروازه ما فشار آورد. آنها گل نخست را به ثمر رساند و چندین موقعیت گل را خلق کردند و از ما پیش افتادند.

او ادامه داد: در دیدار برابر میلان و رئال مادرید هم با چنین شرایطی مواجه شدیم. در بعضی از دیدارها توپ ها به گل تبدیل نمی شود. از بازیکنان تشکر می کنم که نهایت تلاش خود را به کار گرفتند و در دیدار امشب به پیروزی رسیدیم. نگه مثبت امشب اینکه ما سه امتیاز را کسب کردیم و به پیروزی رسیدیم.

او درباره وضعیت تیمش گفت: هر تیمی در مقطعی از فصل به مشکل می خورد و باید تاکتیک خاصی را برای چنین شرایطی داشت. یوونتوس امید خود را از دست نمی دهد و به تلاشمان ادامه خواهیم داد. نباید انتظار داشت که ما در هر فصلی در همه رقابت ها به قهرمانی برسیم. چنین چیزی از عهده هیچ تیمی برنمی آید.

سرمربی یووه درباره شانس کم تیمش برای پیروزی برابر رئال و صعود به دور بعد گفت: در دیدار رفت نتیجه ناامید کننده ای را به دست آوردیم اما هنوز امید داریم و تلاش می کنیم تا بازی خوبی را برابر رئال به نمایش گذاریم. رئال مادرید بازیکنی مانند رونالدو را دارد که در تمام بازیهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شده است. باید بازی خوبی را برابر این تیم به نمایش گذاریم. دلیلی ندارد که از رونالدو و رئال بترسیم. رونالدو کابوس ما نیست.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین