کد خبر: ۵۱۷۴۲۶
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸

دستگیری 35 هزار نفر مرتبط با مواد مخدر در البرز

فرمانده انتظامی البرز از انهدام ۴۲ باند قاچاق مواد مخدر در استان و کشف 6803 کیلو مواد مخدر در استان طی سال گذشته خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 سردار عباسعلی محمدیان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: از مجموع مواد مخدر کشف شده حدود 5040  کیلوگرم تریاک، ۷۷۰ کیلوگرم حشیش و مابقی سایر مواد مخدر بوده است.

وی در ادامه افزود: در این مدت ۳۵ هزار و ۳۵۲ نفر دستگیر شدند که ۵۵۶ نفر قاچاقچی، ۱۱هزار و ۱۷۵ نفر نگهدارنده، ۲۱ هزار و ۵۷ نفر معتاد و ۲ هزار و ۵۴۹ نفر توزیع‌کننده بودند.

فرمانده انتظامی البرز تأکید کرد: در این مدت ۴۲ باند قاچاق و توزیع مواد مخدر متلاشی، ۱۹۶خودرو توقیف و ۶ قبضه سلاح از قاچاقچیان کشف شد.

وی افزود: سال گذشته ۱۵۷ معتاد به اردوگاه بازپروری و ۲۹ هزار و ۷۳۲ نفر به ۱۲۰ مرکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

سردار محمدیان بیان کرد: در این مدت همچنین ۳۰۱ مورد مشاوره تلفنی و ۷۵۰ مورد مشاوره حضوری از سوی کارشناسان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز ارائه‌شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز، اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان نظم و امنیت را یکی از مأموریت‌های ویژه پلیس این استان است که در سال جدید با جدیت بیشتر دنبال می‌شود.

به گزارش ایسنا،وی تصریح کرد: اجرای طرح‌های پاک‌سازی نقاط آلوده یکی از برنامه‌های مهم پلیس دراستان البرز است که این اجرای این مهم، نیازمند تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها و آحاد مردم است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین