کد خبر: ۵۱۷۵۶
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۸۵ - ۱۳:۲۵
گزارش سايت گل از هفته پنجم ليگ برتر

درخشش نيكبخت در تاریکی

آفتاب‌‌نیوز : اين مشكل ناشی از فقدان امكانات لازم در اكثر استاديوم های شهرهای ايران است كه در طول ماه مبارك رمضان و ملاحظات مذهبی مربوط به آن امكان برگزاری مسابقات را پس از افطار مهيا نمی‌كند. 

سايت گل با ارائه توضيح مختصری درباره آئين‌های ماه مبارك رمضان نوشت: به دليل حفظ سلامت بازيكنان اين گونه برنامه‌ريزی شده است كه مسابقات در ساعات پس از افطار انجام شود كه عدم وجود امكانات مناسب در بعضی از ورزشگاه‌های ايران باعث شده نيمی از مسابقات لغو شد. 

سايت گل پيشنهاد داده با توجه به اين مسأله كه هر سال مسابقات ليگ با ماه رمضان تقارن پيدا می‌كند بهتر است كه ميزبان مسابقات ماه رمضان از بين شهرهايی كه امكانات مناسب برای برگزاری مسابقات در زير نور را دارا هستند، انتخاب شوند. 

پس از اين مقدمه تقريبا مفصل سايت گل به تحليل 50 بازی برگزار شده از هفته پنجم ليگ برتر پرداخته است. در اين گزارش درباره بازی روز سه‌شنبه (11مهر) استقلال و صباباتری نوشته شده است: صباباتری توانست در برابر 40 هزار طرفدار استقلال اين تيم را در استاديوم آزادی و با نتيجه تساوی يك بر يك متوقف كند. در اين گزارش به نقش مؤثر عليرضا منصوريان در اين بازی تأكيد شده است. 

در بخش ديگری از اين گزارش سايت گل به بازی پيكان و پرسپوليس پرداخته و نوشته است: عقد قرارداد با مصطفی دنيزلی مربی ترك تبار و هافبك تهاجمی فصل قبل استقلال، عليرضا واحدی نيكبخت به سرعت دو نتيجه عالی را برای پرسپوليس به ارمغان آورد تا مديران باشگاه از اين خريدشان بسيار راضی باشند. 

سايت گل در ادامه نوشت: گلهای احسان خرسندی و عليرضا واحدی نيكبخت سومين پيروزی پی‌درپی را برای تيم محبوب تهران ثبت كرد. 

سايت گل در بخشی از اين گزارش به توانايی‌های نيكبخت پرداخته و آورده است: آن هنگام كه او با پرسپوليس قرارداد امضا كرد، بسياری به اين عمل مشكوك بودند اما اين هافبك ملی‌پوش و جوان در چهار بازی ليگ سه گل به ثمر رسانده است و اكنون قصد دارد كه هرچه سريع‌تر خود را در سيستم دنيزلی جا بياندازد.
سايت گل در ادامه به سيستم دنيزلی در پرسپوليس اشاره می‌كند و می‌نويسد: نتيجه‌گيری مطلوب و حملات ديدنی و جذاب در سيستم دنيزلی باعث شد كه طرفداران پرشمار پرسپوليس، به سرعت به صندلی‌های استاديوم باز گردند و تيم محبوبشان را تشويق كنند. بازی پرسپوليس مقابل پيكان، در حضور بيش از 50 هزار تماشاگر مشتاق در ورزشگاه آزادی برگزار شد و اين تماشاگران خوشحال و راضی به خانه‌هايشان بازگشتند. 

سايت گل در ادامه اين گزارش به بازی سايپا و راه‌آهن پرداخته و نوشته است: در حاليكه ورنر لورانت سرمربی آلمانی سايپا پس از ديدار با راه‌آهن به خاطر بازی فيزيكی بازيكنان تيمش مورد انتقاد قرار گرفت اما با كسب موفقيت در هفته پنجم به صدر جدول صعود كرد. 

سايت گل ادامه داده است: هيچ‌گاه نمی‌توان موفقيت و نتيجه‌گيری اين مربی آلمانی در بازی‌های ابتدايی ليگ را منكر شد. سايپا با پيروزی 3 بر يك كه مقابل راه آهن به دست آورد در 4 بازی بدون شكست ظاهر شده است. با وجود اين كه محسن ارزانی و ابراهيم شكوری دو هافبك سايپا از زمين اخراج شدند اما گل‌های دايی كاپيتان سابق تيم ملی، امير وزيری و اميد شريفی نسب باعث شد كه نارنجی‌پوشان با خيالی آسوده و با 11 امتياز به صدر جدول تكيه بزنند . 

در بخش پايانی اين گزارش به بازی پاس و ملوان پرداخته شده و آماده است: ملوان بندر انزلی اولين پيروزی اين فصل خود را با گلهای نيمه اول رضا نيك‌نظر و محسن گياهی به دست آورد. اين تيم كه فصل پيش را با بحران اقتصادی پشت سر گذاشت، در اين فصل با چهره‌ای جوان بازی‌های جذاب و ديدنی را در ميادين به نمايش می‌گذارد، هر چند كه هنوز رگه‌های كم تجربگی در اين تيم ديده می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین