کد خبر: ۵۱۷۵۶۴
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
در رتبه‌بندی دستگاه‌ها از سوی استانداری تهران

بانک سپه در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان دستگاه برتر شد

بانک سپه در ارزیابی شاخص‌های پنجگانه دستورالعمل اجرایی ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با کسب امتیاز کامل، حائز رتبه برتر در سطح استان تهران شد.
آفتاب‌‌نیوز :
بنابر اعلام بانک سپه؛ پس از ارزیابی‌های صورت گرفته توسط شورای ارزیابی دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در خصوص شاخص‌های پنجگانه دستورالعمل اجرایی ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، این بانک با کسب امتیاز کامل در همه شاخص‌ها در بین ۸۶ دستگاه ارزیابی شده در استان موفق به دریافت لوح استانی «سطح یک» شد و در شمار ۱۰ دستگاه اجرایی که حداکثر امتیاز را کسب کرده‌اند قرار گرفت.

بر اساس این گزارش جدول شاخص‌های مورد ارزیابی و امتیاز کسب شده توسط بانک سپه به شرح جدول ذیل است:

شاخص

سقف امتیاز

امتیاز مکتسبه توسط بانک سپه

اطلاع رسانی به مراجعه کنندگان یا مشتریان

48

48

ارائه خدمات به مراجعه کنندگان یا مشتریان

12

12

نظر سنجی از مراجعه کنندگان یا مشتریان

14

14

رسیدگی به شکایات مراجعه کنندگان یا مشتریان

13

13

آموزش، فرهنگ سازی و برنامه ریزی در راستای تکریم ارباب رجوع در سازمان

13

13

جمع امتیاز

100

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین