آفتابنیوز : بنابر اعلام بانک سپه؛ پس از ارزیابیهای صورت گرفته توسط شورای ارزیابی دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در خصوص شاخصهای پنجگانه دستورالعمل اجرایی ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان، این بانک با کسب امتیاز کامل در همه شاخصها در بین ۸۶ دستگاه ارزیابی شده در استان موفق به دریافت لوح استانی «سطح یک» شد و در شمار ۱۰ دستگاه اجرایی که حداکثر امتیاز را کسب کردهاند قرار گرفت.
بر اساس این گزارش جدول شاخصهای مورد ارزیابی و امتیاز کسب شده توسط بانک سپه به شرح جدول ذیل است:
شاخص | سقف امتیاز | امتیاز مکتسبه توسط بانک سپه |
اطلاع رسانی به مراجعه کنندگان یا مشتریان | 48 | 48 |
ارائه خدمات به مراجعه کنندگان یا مشتریان | 12 | 12 |
نظر سنجی از مراجعه کنندگان یا مشتریان | 14 | 14 |
رسیدگی به شکایات مراجعه کنندگان یا مشتریان | 13 | 13 |
آموزش، فرهنگ سازی و برنامه ریزی در راستای تکریم ارباب رجوع در سازمان | 13 | 13 |
جمع امتیاز | 100 |