کد خبر: ۵۱۷۶۴۲
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰

شایعات مخفی شدن مفقودی مرنجاب بدلیل بدهی منتفی است

فرماندار آران و بیدگل گفت: عملیات جست و جو و نجات ادامه دارد و شایعه مبنی بر مخفی شدن فرد گمشده کویر مرنجاب دروغ است.
آفتاب‌‌نیوز :
ابوالفضل معینی نژاد در خصوص شایعات پیرامون گمشده کویر مرنجاب، اظهار کرد: عملیات جست و جو مفقود شده کویر همچنان ادامه دارد و نیروهای محلی، هلال احمر و عوامل نجات و امداد شهرستان به صورت مداوم در حال تحقیق و تحفص نقاط دریاچه و کویر مرنجاب است.

وی افزود: در چند روز گذشته افراد بیشتر از گشت زمینی استفاده شده و چند پهباد هم عملیات را همراهی کرده اند و سعی شده بیشتر از راه زمینی تحقیق و تفحص صورت گیرد و از نیروهای هلال احمر و امداد و نجات مردمی و محلی و راه بلد های بومی برای ادامه عملیات استفاده شود.

معینی نژاد به شایعه اخیر پیرامون فرد گمشده مبنی بر مخفی شدن واکنش نشان داد و گفت: چنین چیزی صحت ندارد و ما همچنان دنبال پیدا کردن اثری از فرد گمشده هستیم تا عملیات را پایان دهیم و این شایعات تکذیب می شود. تیم امداد و نجات ما کماکان به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که به نتیجه منطقی نرسیم عملیات ادامه دارد و ما با تمام توان دنبال کشف فرد گمشده هستیم و عملیات را ادامه می دهیم و در این راه از کمک های مردمی استفاده می کنیم و خواهش می کنیم مردم شایعات را دنبال نکنند و خبرها را از منابع موثق پیگیری کنند.


ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین