کد خبر: ۵۱۷۶۸
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۸۵ - ۱۰:۳۲
به هیات رئیسه مجلس تقدیم می‌شود

طرح استیضاح سه وزیر

آفتاب‌‌نیوز : «اسماعیل گرامی مقدم» عضو دیگر فراکسیون اقلیت نیز خبر داد که طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش تاکنون به 20 امضا رسیده است. 

به گفته وی، استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس از سوی برخی از نمایندگان در حال شکل‌گیری است و بخشی از نمایندگان در حال جمع کردن امضا برای آن هستند که تاکنون بیش از 20 امضا جمع‌آوری شده است. 

وی اظهار داشت: ما هم به عنوان بخشی دیگر از نمایندگان در حال تهیه مفاد استیضاح هستیم و مطالعه دقیق در مورد مواد استیضاح و جمع‌آوری اسناد در رابطه با تخلفات آموزش و پرورش در این مدت صورت گرفته و عدم اجرایی شدن بعضی از مصوبات قانونی  و به کارگیری بسیاری از نیروهای بازنشسته که همه اسناد آن موجود است و رکود حاکم بر وزارت آموزش و پرورش.  تمام شالوده آموزش و پرورش نشان می دهد وزیر آموزش و پرورش توانایی اداره این وزارتخانه را ندارد. 

گرامی مقدم اظهار داشت:‌همه مردم نسبت به عملکرد آموزش و پرورش حساسند کاهش انگیزه تدریس در یک سال اخیر نشان دهنده عدم حرکت و پویایی در این وزارتخانه است. 

نماینده بجنورد تأکید کرد: نمایندگان مجلس از حوزه نظارتی بر خود وظیفه می‌دانند که برای احقاق حقوق مردم وزیر آموزش و پرورش را استیضاح کنند تا دلیل رکود حاکم بر آموزش و پرورش را بررسی نمایند. 

گرامی مقدم خاطرنشان کرد: ‌برخی از موارد استیضاح به مسایل شخصی وزیر مربوط است که به امورات حاشیه‌ای ایشان در زمینه مدارس غیرانتفاعی برمی‌گردد. این موضوع از سوی برخی دیگر از نمایندگان در حال بررسی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین