کد خبر: ۵۱۷۷۳۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

شام سه نفره در الیزه/تصاویر

شب گذشته «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان در ضیافت شامی که به وسیله رئیس جمهور فرانسه ترتیب داده شده بود حضور پیدا کرد و نخست وزیر لبنان هم میهمان این ضیافت بود.
آفتاب‌‌نیوز :
«محمد بن سلمان» ولیعهد و وزیر دفاع عربستان که به فرانسه سفر کرده است شب گذشته در ضیافت شام «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عربستان واس، در این ضیافت «سعد الحریری» نخست وزیر لبنان هم حضور داشت و دیدار سه جانبه ای میان سران سه کشور شکل گرفته بود. خبرگزاری واس عربستان گزارش داد در این دیدار هیأت های رسمی در دو دولت فرانسه و عربستان نیز حضور داشته اند.

در جریان این دیدار سعد الحریری یک سلفی دیگر از خود و رئیس جمهوری فرانسه و ولیعهد عربستان در صفحه توییتر اش منتشر کرده و بازهم در توضیح عکس نوشته بود (بدون نظر) او پیشتر عکسی از خود و ولیعهد عربستان و «محمد ششم» پادشاه مغرب (مراکش) در دیداری غیر رسمی در پاریس منتشر کرده بود و همین توضیح را در خصوص آن عکس نیز ارائه کرده بود.


منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
علی کرمانشاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
0
0
شاهنامه آخرش خوش است.فعلا بخندید و سلفی بگیرید و تسلیحات بنجل و غیر قابل استفاده معامله کنید بزودی زمانی فرا خواهد رسید که بن‌سلمان برای فرار از دست تفنگداران اسرائیلی و امریکایی به روستاهای عشایری وهابی فرار کند و مثل صدام بعثی خود را در طویله شترها پنهآن کند که او را نکشند ولی کشور سعودی را به ده‌ها قطعه تجزیه میکنند که آنها برای به اتحاد رسیدن صدها سال درگیر جنگ داخلی میشوند و اثری از خاندان آل‌سعود باقی نخواهد ماند وجود عربهای وهابی تروریست برای موجودیت امریکا و اسرائیل خطر ناک است بهر حال امریکا که میداند وهابیت به کجا ختم میشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
0
1
ایرانم فکر نان باش خربزه آب است
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
چقدر نپخته هست این بن سلمان. ببین چه جوری دستشو گذاشته روی شونه مکرون
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
0
علی کرمانشاهی توجه کن دنیا جای معامله است نه شاخ و شونه کشیدن!
خیلی از کشورهای خیلی وقته که دارند زندگی می کنند.
....
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین