کد خبر: ۵۱۷۸۱۰
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲

پیروزی یک نیمه ای استقلال برابر گسترش فولاد

نیمه اول بازی تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام یک بازی آغاز شد. در این دیدار که از ساعت ۱۷ آغاز شده است گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه بنیان دیزل از استقلال تهران میزبانی می‌کند که نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

گزارش نیمه نخست:

دقیقه ۱۰ همکاری خوب منتظری و جپاروف از سمت راست و پاس زمینی و در عرض ستاره ازبکستانی استقلال، با ضربه علی قربانی مقابل دروازه گسترش فولاد همراه شد تا اولین گل مسابقه برای استقلال به ثمر برسد.

دقیقه ۱۴ با پاسکاری بازیکنان اسقلال پشت محوطه جریمه گسترش توپ به جابر انصاری رسید اما توپ از پای این بازیکن جدا شد تا این موقعیت در محوطه جریمه گسترش برای استقلال از بین برود.

دقیقه ۲۶ ارسال زنیدپور از سمت چپ به روی دروازه استقلال با ضربه نه چندان دقیق مسیح زاهدی همراه شد تا این توپ از کنار دروازه استقلال به بیرون برود.

دقیقه ۳۴ با پاس های پر تعداد بازیکنان استقلال پشت محوطه جریمه گسترش، توپ باز هم به جابر انصاری رسید اما شوت زمینی این بازیکن در دستان دخسوس قرار گرفت.

ترکیب استقلال: حسین حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، بویان، جپاروف، جابر انصاری، داریوش شجاعیان و علی قربانی

ترکیب گسترش فولاد: فرناندو دخسوس، احمد موسوی، میلاد زنیدپور، یوسف سیدی، رضا خالقی فر، آندرانیک تیموریان، هنریک ادسون، مسیح زاهدی، عزیز معبودی، سامان نریمان جهان و اسماعیل فرهادی

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین