کد خبر: ۵۱۷۹۵۶
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

کویت پروازهای خود به لبنان را به حالت تعلیق درآورد

خطوط هوایی کویت بامداد امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که از از امروز تا اطلاع ثانوی پروازهای خود به مقصد لبنان را به حالت تعلیق درمی‌آورد.
آفتاب‌‌نیوز :
خطوط هوایی کویت به خاطر هشدارهای امنیتی در خصوص خطرات پرواز در حریم هوایی لبنان و محیط اطراف این کشور، پروازهای خود به مقصد لبنان را به حالت تعلیق درآورده است.

شرکت هواپیمایی کویت اعلام کرده است: این تصمیم پس از آن گرفته شد که مقام‌های قبرس نسبت به پرواز در حریم هوایی لبنان و مناطق اطراف این کشور هشدار دادند.

منابع خبری شامگاه چهارشنبه همچنین از لغو پروازها میان شانگهای و تل آویو به دلیل احتمال حمله آمریکا به سوریه خبر داده بودند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، پیشتر سازمان هواپیمایی و امنیت پرواز اروپا در مورد پرواز در حریم هوایی اطراف سوریه در ۷۲ ساعت آینده هشدار داده و خواستار عدم ورود به حریم هوایی سوریه شده بود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پس از ادعای حمله شیمیایی شامگاه شنبه به دوما تهدید کرد که اقدام نظامی علیه سوریه را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) اتهام استفاده از سلاح شیمیایی در شهر دوما از سوی نیروهای دولتی این کشور را بی اساس خواند و گزارش داد که تروریست‌های جیش ‌الاسلام با نسبت دادن اتهام استفاده از سلاح شیمیایی به ارتش سوریه، دست به تلاشی آشکار برای سنگ‌اندازی در مسیر پیشروی نیروهای دولت سوریه می‌زنند.

روسیه نیز ادعای مطرح شده مبنی بر استفاده ارتش سوریه از گاز کلر در شهر دوما را رد و اعلام کرد که این ادعا بی اساس و تنها با هدف توجیه حمله نظامی به این کشور مطرح می‌شود.

فروردین سال گذشته نیز آمریکا به بهانه واهی حمله شیمیایی دولت سوریه به منطقه خان شیخون در استان ادلب سوریه، ۵۹ موشک، بدون مجوز شورای امنیت سازمان ملل متحد و کنگره آمریکا، از ناوهای مستقر در دریای مدیترانه به استان حمص شلیک کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین