کد خبر: ۵۱۸۰۸۰
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

امیر پوردستان: هیچ کشوری جرأت تجاوز به خاک ایران را ندارد

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شیروان گفت: دشمنان بدانند نیروهای مسلح ایران هرگز غافلگیر نمی‌شوند و دشمنان جرأت تجاوز به ایران را ندارند.
آفتاب‌‌نیوز :
امیراحمدرضا پوردستان، عصر امروز در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم "مرتضی زرهرن" با بیان اینکه دشمنان بدانند نیروهای مسلح ایران غافلگیر نخواهند شد اظهار داشت: امروز به‌شکر خدا و همت جوانان این مرز و بوم به ابزار دفاعی بسیار پیشرفته‌ای دست یافته‌ایم که هیچ کشوری جرأت تجاوز به خاک کشور را ندارد.

 وی افزود: شهدای مدافع حرم خالصانه به میدان جنگ رفتند و آنچه را در توان داشتند برای حفظ انقلاب و دفاع از کشور و حرم به‌کار گرفتند.

پوردستان تصریح کرد: بالاترین درجه‌ای که یک فرد در دوران زندگی‌اش می‌تواند به آن برسد شهادت است که این عزیزان شهید مدافع حرم به این درجه رفیع رسیدند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها از طریق‌های مختلف نظم و امنیت کشورها را برهم‌می‌زنند و از طریق نفوذ در کشور هرج‌ومرج ایجاد می‌کنند تا به خواسته‌هایشان برسند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران‌ با ابراز اینکه "ما امروز با تهدید جدیدی مواجه هستیم و آن‌هم ضربه زدن دشمن در تمام حوزه‌ها است، بنابراین وظیفه داریم در قبال این تهدیدات مجهز شویم"، افزود: اولین تهدید امروز ما جنگ‌های نیابتی است و از مدت‌ها قبل دشمنان به‌دنبال آن بوده‌اند جنگ را داخل کشور ما بکشانند که با رشادت و فداکاری تمامی نیروهای مسلح و هدایت فرمانده کل قوا تمام نقشه‌هایشان نقش بر آب شد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تهدید جنگ نرم یکی از مهم‌ترین تهدیدات دشمن است که سرمایه‌گذاری زیادی در این راستا داشته‌اند و آینده را نشانه گرفتند.

امیر سرتیپ پوردستان با بیان‌ اینکه والدین باید نسبت به حضور جوانان و فرزندان خود در فضای مجازی نظارت بیشتری داشته باشند گفت: امروز دشمن سرمایه‌گذاری زیادی در بحث فضای مجازی کرده که این خود یک هشدار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی خاطرنشان کرد: مردم شهید‌پرور شیروان و کشور بدانند و مطمئن باشند برادران شما در نیروهای نظامی و انتظامی و ارتش تحرکات مختلف در منطقه و سراسر دنیا را تحت نظر دارند و مراقب رفتارهای همه کشورها هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین