کد خبر: ۵۱۸۲۰۹
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

زمان گران‌شدن بلیت مترو در سال ۹۷

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران، گفت: دستورالعمل های لازم برای اعمال نرخ های جدید مترو تدوین شده و از اول اردیبهشت این مصوبه اجرایی می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
فرنوش نوبخت گفت: قیمت بلیت مترو به صورت غیررسمی به شرکت بهره برداری اعلام شده است، اما هنوز مصوبه رسمی قیمت بلیت مترو در سال ۹۷ به ما ابلاغ نشده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر فعالیت‌های لازم برای ابلاغ نرخ جدید بلیت مترو از اول اردیبهشت در حال انجام است.

نرخ شناور برای بلیت‌های تک‌سفره قابل اعمال نیست

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو گفت: نرخ شناور برای بلیت‌های تک‌سفره قابل اعمال نیست. نرخ های متغییر تنها در کارت های اعتباری مبلغ‌دار و مدت‌دار اجرایی می‌شود و بیشترین تخفیف را مسافرانی که کمترین مسیر را طی می‌کنند، می‌گیرند. نرخ بلیت مترو در مسیرهای مختلف و تخفیف های آن کاملا مشخص شده است که در خصوص جزییات آن به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

تفاوت کارت های اعتباری جدید

نوبخت گفت: تلاش می‌کنیم از اول اردیبهشت ماه زمینه اجرای نرخ های جدید بلیت‌های مترو فراهم شود. بلیت‌های اعتباری جدید با بلیت‌های مدت‌دار گذشته تفاوتی دارد. در گذشته یک اعتبار سالیانه ثابتی بود که در طول یک سال از آن استفاده می شد، در حال حاضر اعتبار این کارت ها در دوره‌ها یک‌ماهه، سه ماهه و شش ماهه تعریف شده است که مسافر باید این مبلغ را طی این مدت استفاده کند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تاکید کرد: دستورالعمل‌های کارت های اعتباری تدوین شده و در حال صادر شدن است. همچنین لیست گروه هایی که شامل تخفیف می شوند نیز مشخص شده است.
منبع: خبرگزاری مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین