کد خبر: ۵۱۹۲۳۸
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

مدیرعامل ایران ایر: 50 خلبان زن در نوبت استخدام

متقاضیان خلبانی بسیاری از میان خانم ها داریم که برخی واجد شرایط هستند و برخی نه که از آن‌ها هم در دور بعد مجددا امتحان گرفته خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
مدیرعامل ایران ایر با اذعان به پیچیدگی خرید هواپیماهای بوئینگ از تغییر مسیر تامین مالی خرید هواپیما به سمت فاینانس داخلی خبر داد و گفت:‌ در حال حاضر ۵۰خلبان زن در نوبت استخدام ایران‌ایر قرار دارند.

 فرزانه شرفبافی با اشاره به اضافه شدن دو فروند ATR به ناوگان ایران‌ایر در آینده نزدیک اظهار کرد: نهمین و دهمین هواپیمای ATR از خط تولید خارج شده و آماده تحویل به هماست. همکاران ما اکنون در فرانسه حضور دارند و در حال چک این هواپیماها هستند.

وی با بیان این‌که این دو فروند به زودی وارد ایران می‌شوند، افزود: برای تامین هزینه خرید هواپیماها از فاینانس داخلی استفاده شده و امیدواریم بعد از تحویل این دو فروند، سایر هواپیماهایATR را در سال جاری تحویل بگیریم.

وی با اشاره به این‌که مسیر خرید هواپیمای بوئینگ دارای پیچیدگی‌های زیادی است. اما در مورد ایرباس مذاکرات در جریان است و چند فروند از این هواپیما در سال جاری به ناوگان ایران‌ایر افزوده خواهد شد.

وی بیان کرد: ایران‌ایر به دنبال وارد کردن چند فروند هوپیمای اجاره‌ای به ناوگان خود است تا بتواند پیش از ورود هواپیماهای ملکی جدید، مسیرهای جدید پروازی را ایجاد کرده و مسافران این مسیرها را نیز تامین کند.

شرفبافی با تاکید بر این‌که امسال چند فروند هواپیمای اجاره‌ای به ناوگان ایران‌ایر اضافه می‌شود، افزود: متقاضیان خلبانی بسیاری از میان خانم ها داریم که برخی واجد شرایط هستند و برخی نه که از آن‌ها هم در دور بعد مجددا امتحان گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: آزمون استخدامی کسانیکه واجد شرایط هستند 6 یا 7 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و اکنون 50خلبان زن در نوبت استخدام ایران‌ایر قرار دارند.
تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین