کد خبر: ۵۱۹۵۴۱
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

بازداشت بازیگر زن آمریکایی به اتهام استخدام برده جنسی

پیش‌تر و در اواخر ماه مارس گذشته، کیت رانیئر، مدیر این شبکه هرمی در مکزیک دستگیر و به ایالات متحده آمریکا تحویل داده شد.
آفتاب‌‌نیوز :
بنابر اعلام دادستان کل نیویورک، آلیسون مک، ۳۵ ساله، به اتهام همکاری برای جذب زنان به یک شبکه هرمی که در نهایت منجر به سوء استفاده کاری و جنسی از آنان می شد بازداشت شده است.

یورونیوز نوشت: پیش‌تر و در اواخر ماه مارس گذشته، کیت رانیئر، مدیر این شبکه هرمی در مکزیک دستگیر و به ایالات متحده آمریکا تحویل داده شد.

ریچاد دونوگو، دادستان کل نیویورک اعلام کرد که زنان پس از جذب توسط این شبکه، ناگزیر می‌شدند با مافوق خود رابطه جنسی برقرار کنند و توامان از نظر کاری نیز مورد سوء استفاده قرار می‌گرفته‌اند.

کیت رانیئر در سال ۱۹۹۸ میلادی با تاسیس تشکیلاتی به نام «EPS» مجموعه‌ کارگاه‌هایی را با هدف «متبلور کردن قابلیت‌های انسان» و ارائه مشاوره برای زندگی بهتر برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: افشاگران آزارهای جنسی هالیوود،‌ برندگان جایزه اصلی پولیتزر

کیت رانیئر در سال ۲۰۰۳، مجموعه دومی را با نام نکسیوم تاسیس کرد که هدف آن نظارت بر تشکیلات اول او بود. اواسط ماه فوریه گذشته دادستان عمومی شکایتی را علیه این تشکیلات تقدیم دادگاه فدرال در بروکلین کرد.

بر اساس سند دادستان، شرکت کنندگان در کارگاه‌های آموزشی ۵ روزه این تشکیلات باید تا ۵ هزار دلار می‌پرداختند و در اغلب موارد متقاضیان برای پرداخت این رقم ناگزیر می‌شدند برای این تشکیلات کار کنند.

نکسیوم موفق شده بود تا شعب متعددی را در شهرهای مختلف ایالات متحده، کانادا، مکزیک و آمریکای مرکزی تاسیس کند.

در سال ۲۰۱۵ او یک شبکه هرمی موازی با نکسیوم ایجاد کرد که «DOS» نام دارد. این شبکه شامل کارشناسان و بردگان بود شد. همه اعضاء شبکه زن بودند و شخص رانیئر عم در بالای هرم قرار داشت. یکی از ماموریت‌های برده برقراری رابطه جنسی با کیت رانیئر بوده است.

آلیسون مک متهم به ایجاد و مدیریت شبکه مخفی برای جذب زنان به عنوان برده جنسی است و دادستان معتقد است که او در سطح اول هرم و تنها یک پله پائین‌تر از رانیئر قرار داشته است.

آلیسون مک بیش از همه به خاطر بازی در مجموعه تلویزیونی آمریکایی « Smallville » شناخته شده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین