کد خبر: ۵۱۹۵۶
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۸۵ - ۱۳:۰۸

اتفاقات جديد در پرونده شكايت پرسپوليس

آفتاب‌‌نیوز : راستش پس از اينكه يك مرتبه ترديد پرسپوليس در صحت خط و امضاى عمادرضا كميته انضباطى را به تحقيق بيشتر تحريك كرد، نوشتيم كه انصارى فرد مديرعامل پرسپوليس به خاطر هوادارانش هم كه شده حاضر نيست موضوع شكايت باشگاهش را تمام شده بداند و امروز داستان عمادرضاى سپاهان و شك و دودلى پرسپوليسى ها وارد فاز جديدى شده است.

تعجب نكنيد! اگر پرسپوليس ۳ ـ صفر برنده شد! 
اگر با اين چند جمله كه حاصل كنجكاوى ماست به اين نتيجه رسيديد كه پرسپوليس نماينده فوتبال ايران در سوپر جام باشگاه هاى آسيا خواهد بود تعجب نكنيد. راستش اصفهانى ها تأكيد دارند كه قرارداد عماد رضا در كمال سلامت به ثبت رسيده است. مدارك موجود در هيأت فوتبال نصف جهان هم ظاهراً اين ادعا را تأييد مى كند.

به هر شكل تمام قراردادها در دفتر هيأت به ثبت رسيده اند. دفتر مذكور هم پس از اتمام كار پلمب شده تا خيال همه راحت باشد. با تمام اين اوضاع و احوال انصارى فرد كه انگار از چيزى مطمئن است هنوز حاضر به رها كردن شكايتش نيست. پيشتر آن طرفى ها عنوان مى كردند كه چون مديرعامل قرمزها به دليل حذف تيمش زيرفشار هواداران قرار دارد چنين ادعايى را مطرح كرده اما شنيده هاى ما حاكى از آن است كه خيال انصارى فرد جمع تر از اين حرف هاست.

رييس كميته انضباطى تأييد مى كند 
رييس كميته انضباطى به دلايلى كه بر ما پوشيده است ناگهان به اصفهان مى رود تا به صورت سرزده از دفتر هيأت بازديد به عمل آورد. شاه حسينى فقط اين چند جمله را تأييد مى كند: نمى دانم از كجا دريافته ايد كه به اصفهان رفته ام. بله! به صورت غيرمحسوس رفتم براى كار كارشناسى بيشتر. 

وقتى رييس كميته انضباطى تا اين حد پيگير كار شكايت ادامه دار پرسپوليس از سپاهان درخصوص عمادرضاست بايد موشكافى بيشترى انجام داد. شاه حسينى كه مثل هميشه سعى مى كند در حيطه وظايفش تا به نظر قطعى نرسيده نظر ندهد، هرگز گفته هاى دبير هيأت فوتبال اصفهان را تأييد نمى‌كند. 

آخر شنيده ايم آقاجان گفته: آقاى شاه حسينى سرزده به هيأت آمدند و خواستند دفتر ثبت قراردادها را ببينند. دستور دادند پلمب را شكستيم. ايشان دفتر را مورد بازبينى قرارداد تا قلم خوردگى وجود نداشته باشد. يكسرى يادداشت برداشت كردند و رفتند. البته آقاجان نگفت كه اثر انگشت و امضاى عمادرضا با تصويربردارى از دفتر ثبت قراردادها، دوتا شد تا به تهران آورده شود.

ساكت در تهران، انصارى فرد در اصفهان 
تا آنجا كه اطلاع يافته ايم عصر ديروز قرار بود محمدرضا ساكت مديرعامل باشگاه سپاهان به تهران بيايد تا در جلسه كميته انضباطى حضور يابد. با اين حال يكى از نزديكان به انصارى فرد مى گويد كه مديرعامل پرسپوليس ناگهان تصميم گرفته راه نصف جهان را در پيش بگيرد. گفتيم كه انصارى فرد چيزهايى مى‌داند!

چرا انصارى فرد مطمئن است؟ 
داستان شكايت پرسپوليس از عمادرضا اگرچه ۲ هفته اى است كه به نگارش درآمده اما نطفه اين كنش و واكنش از روز اتمام مهلت نقل و انتقالات بسته شد. مى دانيد كه پرسپوليس قبل از سپاهان به صيد عمادرضا مى انديشيد. 

قرمزها مى خواستند با ۲۵۰ ميليون اين عراقى را قرمزپوش كنند كه اين معامله جوش نخورد. عمادرضا هم به اردن رفت تا در اردوى آمادگى تيم ملى عراق شركت كند. انصارى فرد كه همچنان به جذب اين بازيكن مى انديشد تا لحظه آخر اتمام مهلت نقل و انتقالات صبر كرد. مديرعامل قرمزها در نهايت با اصفهان تماس گرفت تا مطمئن شود تا لحظه اى كه مهلت ثبت قراردادها به اتمام رسيده بازيكنى به اسم عمادرضا سپاهانى نشده! خوب توجه كرديد!؟ انصارى فرد كه مطمئن شد رقيب در جذب مهاجم مورد علاقه اش ناكام مانده فكر كرد سرفرصت هم مى تواند، پروژه قرمز شدن عمادرضا را دنبال كند.

وقتى عمادرضا لباس زرد پوشيد 
قرمزها از جذب عمادرضا كه بدون تيم مانده بود بى خيال شدند. يعنى تماس انصارى فرد و استعلامش از اصفهان اين طور نشان مى داد اما وقتى اين بازيكن با پيراهن زرد سپاهان در فينال جام حذفى به ميدان آمد؛ ورق برگشت. انصارى فرد اطمينان داشت كه مى تواند با پيگيرى قضيه ثابت كند تا لحظه اتمام مهلت ثبت قراردادها عمادرضا سپاهانى نبوده از همين رو هم گفت تا روشن شدن موضوع پا پس نخواهد كشيد. تازه بنا بر شنيده‌هاى ما انصارى فرد از زمان ثبت قرارداد مذكور هم باخبر است اما فعلاً چيزى نمى گويد... خلاصه اينكه اگر طى يكى دو هفته آتى نتيجه بازى فينال جام حذفى ۳ـ صفر به سود پرسپوليس تغيير كرد تعجب نكنيد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین