کد خبر: ۵۲۰۱۸۳
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲

ابراز رضایت کسبه از حضور رئیس‌جمهور در بازار کفاشان

خبر بازدید امروز سرزده رئیس‌جمهور از بازار تبریز دهان به دهان بین کسبه می‌چرخد و عده‌ای از نوع برخورد با رئیس‌جمهور، غافلگیری خود و سئوالاتشان می‌گویند.
آفتاب‌‌نیوز :
«حسن روحانی»، رئیس‌جمهور کشورمان در حاشیه سفر به آذربایجان‌شرقی پس از افتتاح رویداد «تبریز 2018» به طور سرزده در بازار کفش تبریز حضور یافت و در جریان مشکلات تولیدکنندگان و فروشندگان کفش تبریز قرار گرفت.

یکی از فروشندگان کفش که از حضور رئیس‌جمهور در مغازه‌اش شوکه شده بود، در این‌باره می‌گوید: آقای روحانی قبل از همه چیز پرسید «کفش‌ها ایرانی است؟» گفتم «بله، مدت‌هاست کالای ایرانی می‌فروشیم» البته فرصت چندانی برای گفت‌وگو نبود و مردم عادی برای مطرح کردن مشکلاتشان وارد مغازه می‌شدند.

به گزارش ایسنا، او ادامه می‌دهد: این اقدام آقای رئیس‌جمهور خیلی خوب بود که قوت قلبی برایمان شد، تاکنون مسئولان بلند پایه کشور در بازار کفاشان حضور نیافته بودند. امیدوارم سایر مسئولان هم به بازار کفاشان آمده و مشکلات ما را بررسی کنند.

یکی دیگر از فروشندگان می‌گوید: حضور رئیس‌جمهور در بازار کفاشان اتفاق خوبی است، اما دردی را دوا نمی‌کند، چون شمار همراهان رئیس‌جمهور زیاد بود و فرصت نشد حرف‌های‌مان را بزنیم.

یکی دیگر از مغازه‌داران می‌گوید: آقای روحانی از مغازه من بازدید کرد و در خصوص کار خود توضیحاتی دادم، سپس رئیس‌جمهور در رابطه با نوسانات نرخ دلار نیز سئوالاتی را مطرح کرد. به هر حال امیدوارم این بازدید موثر واقع شده و برای زنده نگه داشتن این صنعت اقدامات اساسی از سوی دولت انجام شود، چون صنعت کفش تبریز رو به نابودی است.

یکی دیگر از مغازه‌داران دل پری از وضعیت صنعت کفش دارد، با این حال از حضور رئیس‌جمهور در بازار بسیار خرسند بوده و چنان با خوشحالی حرف می‌زد که گویی مشکلاتشان رفع شده است! او اظهار می‌کند: کفاشان می‌خواهند از این شغل فرار کنند و به نظرم این صنعت فراموش شده است. اما حضور آقای روحانی باعث خوشحالی کسبه شد و نشانگر این است که دولت به میراث فرهنگی و صنعت متعلق به تبریز ارزش قائل است، امیدوارم رئیس‌جمهور افراد کاربلد را پای کار بیاورد تا مشکلاتمان رفع شود. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین