پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۵۲۰۳۹۸
۱۶:۰۳
۱۳۹۷/۰۲/۰۷
رقابت های انتخابی کاپ آسیا

بسکتبال سه نفره ایران با برد شروع کرد

تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران کارش در رقابت های انتخابی کاپ آسیا را با برد برابر گوام شروع کرد.
۱۶:۰۳
۱۳۹۷/۰۲/۰۷
به گزارش آفتاب نیوز،
تیم بسکتبال سه نفره ایران که با ترکیب حامد حسین زاده، محمد جمشیدی، محمد ترابی و مسعود سلیمانی به چین رفته، در اولین مسابقه خود برابر گوام ٢٢ بر ٨ به برتری رسید.
تیم ملی سه نفره ایران که برای صعود به کاپ آسیا تلاش می کند در دومین گام فردا با اندونزی دیدار خواهد کرد.

منبع: ایسنا
Error Report
ارسال پیام
captcha