کد خبر: ۵۲۰۸۳۶
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷

اشک شوق مازنی‌ها در تهران/ یگان ویژه بساط صداوسیما را جمع کرد!

تیم فوتبال نساجی موفق شد با برتری ۶ بر صفر برابر راه آهن به لیگ برتر صعود کند.
آفتاب‌‌نیوز :
در جدال خونه به خونه و نساجی، این تیم جواد نکونام بود که توانست با ۶ گل راه آهن را شکست دهد و به لیگ برتر صعود کند.

در نیمه دوم بازی، هواداران نساجی مانند ۴۵ دقیقه اول تیم خود را تشویق کردند. همچنین پس از موقعیت‌های از دست رفته آه از نهاد هواداران نساجی بلند می‌شد اما ثانیه‌هایی پس از آن دوباره مشغول به تشویق تیم خود می‌شدند و از آن‌ها می‌خواستند گل‌های بعدی را به ثمر برسانند.

پس از مشخص شدن صعود نساجی به لیگ برتر، هواداران این تیم جواد نکونام را تشویق کردند و تعدادی نارنجک از سوی هواداران این تیم به داخل زمین پرتاب شد.

از اتفاقات عجیب این بازی اعلام ۹ دقیقه وقت اضافه توسط داور بود که به علت مصدومیت دروازه‌بان نساجی، داور بازی را تا دقیقه ۹۹ ادامه داد.

پس از برد ۶ بر صفر و سوت داور، تمام بازیکنان و کادر فنی نساجی از جمله جواد نکونام به داخل زمین ریختند و به خوشحالی پرداختند. محمد عباس‌زاده نیز به سمت هواداران رفت و شادی خود را با آن‌ها تقسیم کرد.

به گزارش ایسنا، در انتها نیز بازیکنان نساجی همراه با عکاسان به دور استادیوم آزادی دور افتخار زدند و با هواداران خود به شادی پرداختند.

در پایان بازی همچنین زمانی که دوربین‌های پخش زنده تلویزیونی بازی قصد انجام مصاحبه با جواد نکونام سرمربی نساجی را داشتند، یکی از مقامات یگان ویژه مستقر در ورزشگاه تختی با عصبانیت به سمت آن‌ها آمد و مانع انجام مصاحبه شد. او فریاد زد مصاحبه‌ها باید در میکسدزون انجام شود چون کنترل جمعیت زیاد در ورزشگاه بسیار مشکل است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین