کد خبر: ۵۲۰۹۳۴
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

بازهم اعتراض به وضعیت اکران فیلم ها/این بار "نرگس مست"

عبدالله اسفندیاری تهیه کننده «نرگس مست» وضعیت اکران در سینما را نامناسب دانست و به تشریح مشکلات این حوزه پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز :  عبدالله اسفندیاری تهیه کننده فیلم «نرگس مست» به کارگردانی جلال‌الدین دری درباره زمان اکران این اثر سینمایی گفت: ما امیدوار بودیم که بتوانیم این اثر را در اردیبهشت ماه به نمایش بگذاریم اما این اتفاق نیفتاد. پس از این هم ماه مبارک رمضان و مسابقات جام جهانی فوتبال در پیش است که شرایط اکران را سخت می کند و ما باید بعد از این مناسبت ها به نمایش این فیلم بپردازیم از همین رو در نظر داریم در ایام تابستان «نرگس مست» را اکران کنیم.

وی افزود: اکران قضیه  پیچیده ای است به طوری که برخی از فیلم ها حتی ۲ سال پشت صف اکران مانده اند و کمبود سالن های سینمایی این مشکل را به وجود آورده است و باعث می شود صاحبان آثار به دنبال سینما برای اکران فیلم هایشان باشند و گاهی با شکست مواجه شوند.

اسفندیاری عنوان کرد: سال ها است درباره این موضوع صحبت می شود اما این مشکل حل نمی شود چراکه تعداد سینما ها با ظرفیت اکران برابری نمی کند و باعث شکل گیری این مشکلات برای صاحبان آثار می شود.

این تهیه کننده در پایان با اشاره به آخرین وضعیت این اثر اظهار کرد: ما پیش از این مشکل مالی داشتیم و انجام بخش هایی مراحل فنی «نرگس مست» باقی مانده بود اما در حال حاضر تقریبا این مشکلات حل شده و انجام این بخش ها به پایان رسیده است از همین رو به دنبال ساخت تیزر برای این فیلم و همزمان مشغول رایزنی با پخش کننده ها برای اکران «نرگس مست» نیز هستیم.

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین