کد خبر: ۵۲۱۳۵۲
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱

اعلام حالت آماده باش به بیمارستان افضلی پور

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کرمان از مسمومیت ۹۸ نفر در اثر مصرف سالاد اولویه و بستنی در مسجد جامع سیرچ خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سید محمد صابری در گفتگو با مهر با اشاره به مراجعه ۹۸ نفر در سیرچ به پایگاه اورژانس ۱۱۵ و مرکز بهداشتی درمانی اظهار کرد: این افراد با علائم دل درد، دل پیچه، اسهال و استفراغ به این مراکز مراجعه کردند.

وی با اشاره به اینکه این افراد از صبح امروز تا ساعت ۱۶ به پایگاه اورژانس ۱۱۵ و مرکز بهداشتی درمانی مراجعه کردند، افزود: تمامی این افراد به صورت سرپایی درمان شدند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کرمان با بیان اینکه بیماران در رده های سنی مختلف بودند، ادامه داد: تمامی این افراد در مسجد جامع سیرچ سالاد اولویه و بستی مصرف کرده بودند.

صابری با اشاره به حضور ۳۰۰ نفر در مراسم شب سه شنبه در مسجد جامع سیرچ گفت: تیم های بحران دانشگاه علوم پزشکی بلافاصله بعد از دریافت گزارش مسمومیت غذایی در محل حاضر شدند.

وی همچنین از فعالیت کامل واحدهای درمانی بهداشتی و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در محل حادثه خبر داد و گفت: در پی این وضعیت آماده باش سطح زرد به بیمارستان افضلی پور اعلام شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین