کد خبر: ۵۲۱۳۵۶
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸

اروپا سخنان نتانیاهو را جدی نگرفت

روزنامه ینی مساوات چاپ باکو ، امروز نوشت : هر چند بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل - رژیم اشغالگر- ادعا کرد که اسناد شوکه کننده ای در اختیار دارد ولی کشورهای اروپایی نظرات او درباره برنامه های هسته ای ایران را جدی نگرفتند.
آفتاب‌‌نیوز :
این روزنامه روز چهارشنبه در مقاله ای به قلم « کنعان روشن اوغلی » با اشاره به اینکه تل آویو برای کشیدن ایران به جنگ تلاش می کند ، تصریح کرد: بر خلاف ادعاهای نتانیاهو و آمریکا ، اروپا در رابطه با برنامه هسته ای ایران سنجیده رفتار می کند.

در ادامه این مقاله آمده است: فدریکا موگرینی مسئول روابط خارجی اتحادیه اروپا به تازگی اعلام کرد که ایران تا به حال، خارج از توافقات برجام اقدام نکرده است.

امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه نیز براصلاح توافقنامه امضا شده با ایران تاکید می کند و یک منبع نزدیک به آنکلا مرکل صدر اعظم المان اعلام کرد که نتانیاهو مطالبی جدیدی ارائه نکرده است. 

ینی مساوات در ادامه نوشت: رهبر عالی ایران در رابطه با این ادعاها اعلام کرد که پاسخ لازم داده می شود ولی ایران در حال حاضر بردباری از خود نشان می دهد ومسلم است که پاسخ ایران غیر مستقیم خواهد بود.

پایگاه خبری ' اسلامین سسی ' ( صدای اسلام ) جمهوری آذربایجان نیز در گزارشی باعنوان ' نتانیاهو کمپین واهی علیه برنامه مسالمت آمیز هسته ایران به راه انداخته است ' نوشت : نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که پنج هزار سند در باره فعالیت غیر قانونی ایران در دست دارد. 

به گزارش ایرنا، این پایگاه خبری خاطر نشان کرد ، در حال حاضر در خاورمیانه ققط رژیم صهیونیستی سلاح و کلاهک های هسته ای در اختیار دارد و این رژیم و حامی آن گزارش مجامع بین المللی و آژانس بین المللی انرژی اتمی در باره برنامه هسته ای ایران را نادیده می گیرند .


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین