کد خبر: ۵۲۱۴۹۴
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰

129 "سارق" در کرمانشاه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در طول هفته اخیر خبر داد و گفت: 174 فقره سرقت کشف و 129 سارق نیز طی اجرای این طرح دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ حسین براری اظهار کرد: دستگیری 91 خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر و کشف بیش از 3 کیلوگرم مواد مخدر از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح در کرمانشاه بود.

وی همچنین دستگیری 25 نفر از اراذل و اوباش که اقدام به قدرتنمایی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان کرده بودند را از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی برشمرد.

براری با بیان اینکه در طول اجرای طرح، 17نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند، افزود: از این افراد 315 هزار و 600 نخ سیگار، 3 هزار و 859 بسته توتون و بیش از 8 تن زغال قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: از قاچاقچیان همچنین 3 هزار و 641 قلم لوازم آرایشی، 717 دستگاه کالای الکتریکی، 3 هزار و 641 قلم داروی غیرمجاز و 238 دستگاه کارتخوان قاچاق نیز کشف شد.

به گزارش ایسنا، وی، ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را 3 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد.

براری خاطرنشان کرد: 229 دستگاه خوردو و موتور سیکلت فاقد مدارک نیز در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و ادامه یافتن آن تا پایان سال، از مردم خواست تا هرگونه موارد مشکوک را با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین