کد خبر: ۵۲۱۶۳۸
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶

اعتراف ترامپ به هم خوابی با زن معلوم الحال / حق سکوت هم دادم! /عکس

دونالد ترامپ سرانجام سکوت طولانی خود در باره افشای ماجرای پرداخت حق سکوت به بازیگر فیلم های مستهجن را شکست، رئیس جمهور آمریکا، پرداخت حق السکوت به استورمی دانیلز، بازیگر پورن، از محل بودجه انتخاباتی را رد کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
رئیس جمهور امریکا در مجموعه‌ای توییت گفته است که وکیل او، مایکل کوهن، به خانم دانیلز پول داده است و آقای ترامپ Trump هم این پول را به آقای کوهن بازگردانده است. استفاده از بودجه انتخاباتی برای این موضوع می‌تواند به منزله نقض قانون Law تلقی شود.

ترامپ گفته بود که او از پولی که مایکل کوهن، وکیلش به این بازیگر Actor فیلم‌های پورن داده بود، مطلع نبوده است. گفته شده که این پول قبل از انتخابات ریاست جمهور سال ۲۰۱۶ پرداخت شده بود.

اعتراف ترامپ به هم خوابی با زن معلوم الحال / حق سکوت هم دادم! /عکس

استورمی دانیلز - ۳۹ ساله که نام واقعی‌اش استفانی کلیفورد است - مدعیست که در سال ۲۰۰۶ میلادی با دونالد ترامپ رابطه جنسی داشته است.

جولیانی گفته که از بودجه مربوط به فعالیت‌های انتخابات ریاست جمهوری این پول پرداخت نشده است. موضوعی که در این مسئله اهمیت زیادی به آن داده شده است.

جولیانی، شهردار سابق نیویورک، که اخیرا به تیم حقوقی ترامپ پیوسته این اظهارات را در جریان گفتگویی با شبکه خبری فاکس نیوز بیان کرده است.

او گفت: "آنها ( ترامپ و وکیلش) این کار را از طریق یک شرکت حقوقی انجام دادند و رئیس جمهور هم این پول را پرداخت کرد."

به گفته جولیانی این پول "در چندین ماه پرداخت شده است".

او همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت که انتقال این پول قانونی بوده است.

جولیانی افزود: "تا آنجا که می‌دانم رئیس جمهور چیزی درباره جزییات این مسئله نمی‌دانست. اما او بطور کلی در جریان اینکه مایکل قرار است چنین کاری انجام دهد، بود."

مایکل اوناتی، وکیل این بازیگر فیلم‌های پورن در توییتی گفته: "ما چندین ماه پیش پیش‌بینی کردیم که بالاخره ثابت می‌شود که به مردم آمریکا درباره پرداخت ۱۳۰ هزار دلار دروغ گفته شده و ترامپ از این مسئله مطلع بوده است."

مایکل کوهن، وکیل ترامپ درابتدا پرداخت پول به استورمی دانیلز را انکار کرد، اما سرانجام تایید کرد که بطور خصوصی در اکتبر ۲۰۱۶ این پول را به خانم دانیلز پرداخت کرده بود.

او همچنین این موضوع را رد کرده بود که آقای ترامپ در جریان این مسئله قرار داشت.

کوهن در بیانیه ای که در روزنامه نیویورک تایمز به چاپ رسید، گفته بود که نه تیم انتخاباتی ترامپ و نه سازمان وابسته به او چیزی درباره پرداخت این پول نمی دانستند.

استورمی دانیلز گفته بود به خاطر نگرانی از به خطر افتادن امنیت خودش و دخترش بود که ۱۱ روز پیش از برگزاری انتخابات سال ۲۰۱۶ در قبال دریافت ۱۳۰ هزار دلار از وکیل ترامپ خیلی سریع تصمیم گرفت که با امضای یک قرارداد، از صحبت کردن با رسانه ها درباره رابطه ادعایی خودداری بکند

خانم دانیلز همچنین گفته در سال ۲۰۱۱ میلادی می خواست در برابر دریافت ۱۵ هزار دلار جزئیات روایت خود را به یک نشریه بفروشد اما مایکل کوهن، وکیل ترامپ، نشریه را تهدید کرد که به دادگاه شکایت خواهد کرد و مانع از انتشار مقاله شد.

رکنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین