کد خبر: ۵۲۱۶۸۴
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶

دخئا: با تمام توان برای قهرمانی در جام جهانی می‌جنگیم

دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا می‌گوید آن‌ها برای قهرمانی در جام جهانی تمام تلاش‌شان را به کار خواهند گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از فیفا، تیم‌ ‌ملی فوتبال ‌اسپانیا یکی از مدعیان جام جهانی باید در جام جهانی روسیه با تیم‌های ایران، پرتغال و مراکش بازی کند.

داوید دخئا، دروازه‌بان تیم منچستریونایتد و تیم‌ ‌ملی فوتبال ‌اسپانیا در دوره گذشته در حالی که ۱۹ سال سن داشت در ترکیب ۳۰  نفره ‌اسپانیا برای جام جهانی آفریقای جنوبی جای گرفته بود اما در آن دوران کاسیاس درون دروازه‌ ‌اسپانیا ایستاد. در دوره قبل هم دخئا عضوی از تیم‌ ‌ملی فوتبال ‌اسپانیا بود که در جام جهانی بازی نکرد. در این دوره نوبت به دخئا رسیده تا درون دروازه‌ تیم‌ ‌ملی اسپانیا قرار گیرد.

داوید دخئا درباره حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که از ۴۰ روز دیگر آغاز خواهد شد، گفت‌: ما در شرایط خیلی خوبی قرار داریم. ترکیب خیلی خوبی نیز در اختیار داریم و با امید زیادی به روسیه خواهیم رفت. می‌دانیم که انتظار زیادی از ما وجود دارد. همان طور که دیدید در انتخابی جام جهانی روسیه بسیار خوب عمل کردیم ولی الان مرحله پایانی است باید به آن جا برویم و سبک فوتبالی خودمان را بازی کنیم. ابتدا باید مرحله گروهی را با موفقیت جلو ببریم و در ادامه‌ بازی به بازی پیش برویم. من مطمئن هستم که تمام نفرات ‌اسپانیا تمام توان خودشان را به کار خواهند بست تا تیم بتواند در روسیه به قهرمانی دست یابد.

دروازه‌بان تیم منچستریونایتد امسال باز هم به عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ برتر فوتبال انگلیس انتخاب شد تا نشان دهد بهترین دروازه‌بان لیگ جزیره است.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین