کد خبر: ۵۲۱۶۹۹
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

حمایت مسوول سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم از وینفرد شفر

مجید رفیعی که از فعالان اصولگراست و همیشه حمایتش از تیم استقلال را علنی کرده این بار در حمایت از وینفرد شفر پستی منتشر کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
این مسوول فرهنگی شهر قم با انتشار متنی طولانی در صفحه شخصی اینستاگرامش حسابی برای سرمربی آلمانی ها آبی ها سنگ تمام گذاشته و اینطور نوشته است:

«اعتراف می کنم این پیرمرد، اولین آلمانی است که دوست اش دارم. این حرف را جدای از قهرمانی تکراری استقلال در یک جام داخلی می زنم. هر وقت پی اس می‌زنیم حریفم یا باید آلمان را انتخاب کند یا یک باشگاه آلمانی را تا برای بهتر بازی کردن و راست اش را بخواهید انتقام گرفتن از چیزی که نمی دانم چیست و از کجا در من به وجود آمده انگیزه داشته باشم.

بگذریم!

قبلا هم همینجا نوشتم مهمتر از نتیجه ای که می شد از حضورش در ایران برای استقلال تصور کرد غنیمت "گرفتن" یا حداقل "شمردن" شیوه ی مدیریت اوست. تعارف نداریم او یک دورهمی مرده ی بی حس و روح را احیاء کرد. یک جمع متلاشی و پراکنده را دوباره تبدیل به یک خانواده کرد.

سخنم فقط درباره نهایتا چهل پنجاه نفر حقوق بگیر یک باشگاه نیست. از جمع بزرگتری به تعداد صدهاهزارنفر و پراکندگی به وسعت یک کشور حرف می زنم.

سیدمهدی رحمتی چه خوب حرف آخر را درباره ی پیرمرد دوست داشتنی آلمانی زده. شفر دروغ نمی گوید و در خلوت و جمع حرفش یکی است. او همدلی را تقویت کرده و به یک جمع به آخر خط رسیده فهمانده که شما چطور باید برنده باشید.

مصاحبه های شفر بعد از هر بازی یا پست های اینستاگرامی اش را خوب بخوانید.

تاکید او بر وظیفه و تکلیف هر فرد در قبال خود و تیمش همراه با تزریق تدبیر و تعقل به عملکردها کار خودش را کرد. احساس غرور و یک شادی جمعی کمترین دستاوردهای پیرمرد آلمانی برای ما بود. مثل کاری که چندی پیش برانکو با کشتی به گل نشسته ی قرمزهای پایتخت کرد یا کاری که قلعه نویی به عنوان نمونه ی وطنی اش با اغلب تیم های مقصد خود می کند.

باور بفرمایید صداقت و رو راستی همان مولفه هایی است که امروز در خیلی از معادلات و معاملات رفتاری مان کم داریم.
خبرانلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین