کد خبر: ۵۲۱۸۲۳
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
دکتر حجت اله صیدی در جمع مشتریان و کارکنان خونگرم خوزستانی این بانک؛

برند «بانک صادرات ایران» ثمره اعتماد مردم ایران است

مدیرعامل بانک صادرات ایران به دنبال حضور نوروزی در جمع کارکنان استانهای کرمانشاه، زنجان و آذربایجان شرقی، در تازه ترین سفر استانی خود در بهار سال ٩٧ در جمع همکاران و مشتریان خونگرم خوزستانی حاضر شد تا برنامه های عملیاتی مورد نظر خود را در گستره شعب این بانک در جای جای کشور عزیزمان ایران دنبال کند.
آفتاب‌‌نیوز :
دکتر حجت اله صیدی روز پنج شنبه ١٣ اردیبهشت در سفر به استان خوزستان طی بازدیدی از شعب بندر ماهشهر و شادگان، خدمت رسانی به مردم این استان را فرصتی مغتنم  برای کارکنان بانک صادرات ایران برشمرد و تحقق شعار همیشگی «حق با مشتری است» در بانک را در گرو خدمات با کیفیت و نوآوری در پاسخگویی به نیازهای مشتریان خرد و کلان بانک دانست. 

دکتر صیدی در این سفر که به همراهی معاون بازاریابی و شعب بانک به خوزستان سفر کرده بود، موضوعات مختلفی را در استفاده از ظرفیت های بزرگ اقتصادی این استان مورد توجه قرار داد و با اشاره به وجود ١٢٦ شعبه بانک صادرات ایران در سطح اين استان پهناور گفت: با اين گستردگی و پراکندگی شبكه شعب می توان ظرفیت های استان خوزستان در جذب منابع و ارائه انواع خدمات بانکی را بسیار بالاتر پیش بینی کرد. 

مدیرعامل بانک صادرات ایران ارتقای سطح نفوذ بانک در استان را نیز مورد توجه قرار داد و تقویت آن را مستلزم  اهمیت بیشتر به حوزه نیروی انسانی به خصوص آموزش، فعالانه تر دانست . 

دکتر صیدی در بازدید از شعب و ضمن تکریم مشتریان، از نزدیک با آنها به گفت و گو پرداخت و با بیان اینکه بانک صادرات ایران، بانک مردم است، سهولت استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک را مورد تاکید قرار داد و بهبود کیفیت ارائه این خدمات را یکی از رموز تکریم مشتریان دانست. 

مدیرعامل بانك همچنین ضمن ابراز خرسندي از استقبال عمومي براي سپرده گذاری و استفاده از خدمات بانک صادرات ايران تاکید کرد و افزود: مشتریان انتظار دارند هر روز خدمات نوین و با کیفیت بالاتری از این بانک دریافت کنند، چرا که این اعتماد ثمره سالها تلاش دلسوزانه و بی دریغ تمامی همکاران بوده و با همت و جدیت، ماندگار شده است. 

مدیرعامل بانک صادرات ایران که در این سفر میهمان مردم خوزستان بود، رسیدگی به امور کارکنان بانک و مسائل آنها را نیز به عنوان یکی از اولویت های کاری خود مد نظر قرار داد و دستورات لازم برای حل آنها را صادر کرد.

دکتر صیدی گفت: بانكداران و همكاران صف به مثابه تلاشگران خط مقدم در شعب بانك هستند که توجه بيشتر به بهبود وضعيت معیشتی، تقويت سطح تعلق شغلی و انگیزه بالای این همکاران، مورد تاکید مدیران بانک است.

وی افزود: این قبیل مسائل بدون تردید بر كيفيت فعاليت آنها اثر می گذارد و يكي از عوامل تعيين كننده در تقویت برند بانک است. 

دکتر صیدی تصریح کرد: باید در صیانت و ارتقای برند معتبر بانک صادرات ایران کوشید. چه بسا ارزش این برند از ١٧٠٠ هزار میلیارد ریال دارایی آن بالاتر است. 

دراین بازدیدها که یک شعبه در شهر شادگان و ٢ شعبه در شهر ماهشهر را شامل می شد، برای تقویت ساختارهای بانک در خدمت رسانی به ظرفیت های بزرگ اقتصادی این مناطق دستوراتی به مسوولان شعب داده شد و در عین حال پیگیری مطالبات نیز مورد بررسی و برنامه ریزی قرار گرفت.

منبع: روابط عمومی بانک صادرات ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین