کد خبر: ۵۲۲۰۵۱
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲

عکس یادگاری جهانبخش با کفش طلا

ستاره ایرانی آلکمار به‌عنوان بهترین بازیکن در نظرسنجی Voetbal Inside انتخاب شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 علیرضا جهانبخش سومین سال حضور در لیگ اردیویسه هلند را به شکل فوق‌العاده‌ای با آلکمار به پایان برد و علاوه بر کسب رتبه سوم همراه تیمش و کسب سهمیه لیگ اروپا، از نظر انفرادی هم صاحب عناوین قابل توجهی شد.

ستاره ایرانی آلکمار که بهترین بازیکن فصل ۱۸-۲۰۱۷ تیمش شده، در ۳۳ بازی موفق به زدن ۲۱ گل شد تا عنوان آقای گلی لیگ اردیویسه را از آن خود کند و علاوه بر آن با ۱۲ گل زده در رده سوم برترین پاسورها قرار بگیرد.

نمایشی که امسال جهانبخش در ترکیب آلکمار داشت، موجب شد تا از دو هفته قبل در نظرسنجی بهترین بازیکن سال لیگ اردیویسه از سوی برنامه و سایت فوتبالی Voetbal Inside به همراه حکیم زیچ(آژاکس)، هیروینگ لوزانو(آیندهوون)، مارکو فن خینکل(آیندهوون)، تونی ویلهنا(فاینورد) و ماتیس دِ لیخت(آژاکس) حضور داشته باشد.

اکنون با پایان مهلت این نظرسنجی و اتمام مسابقات فصل لیگ اردیویسه هلند، جهانبخش بیشترین میزان آرا را به خود اختصاص داد و به‌عنوان بهترین بازیکن فصل این کشور از نگاه مخاطبان Voetbal Inside معرفی شد.

به گزارش ورزش سه،جهانبخش بعد از دیدار امروز و پایانی فصل مقابل زووله جایزه خود را از مسؤولان برنامه و سایت Voetbal Inside که یک کفش طلا بود، در میان تشویق هواداران آلکمار دریافت کرد.

عکس یادگاری جهانبخش با کفش طلا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین