کد خبر: ۵۲۲۲۵۷
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰

حضور ساکت در تمرین تیم ملی و گفت‌وگو با کی‌روش

دبیرکل فدراسیون فوتبال در محل تمرین تیم ملی حضور پیدا کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
چهارمین جلسه از مرحله نهایی آماده‌سازی تیم ملی برای دیدار دوستانه مقابل ازبکستان، امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ با حضور سه بازیکن در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت آغاز شد. مهدی ترابی، محمدرضا خانزاده و علی قلیزاده حضور داشتند.

در تمرین امروز محمدرضا ساکت، دبیر فدراسیون فوتبال هم حضور دارد و از همان ابتدای تمرین در حال گفت‌وگو با کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی است.

در این جلسه تمرینی، کادرفنی تمریناتی برای افزایش دقت ضربه و شوت‌زنی بازیکنان در نظر گرفته بود. بخش از این تمرین با استفاده از دستگاه شوتزن انجام شد. این دستگاه ضربات محکمی را به صورت زمینی به سمت بازیکنان می‌زد که آن‌ها موظف بودند با استپ کردن در بین آدمک‌های تمرینی و سپس چرخیدن، شوتی را راهی گل کوچک کنند.
سه بازیکن تیم ملی با ایجاد فضای رقابتی بین خود، تمرین شادابی داشتند.

در پایان تمرین امروز، بازیکنان زیر نظر نیکو بدن‌های‌شان را سرد کردند و پس از آن اوسیانو کروز با آن‌ها صحبت کرد.

در طول این تمرین که ۷۵ دقیقه به طول انجامید، کی‌روش و ساکت با هم در حال گفت‌وگو بودند.

به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش شنبه شب نسبت به شرایطی که فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد با او تا پایان جام ملت‌های آسیا گذاشته بود، معترض بود. این احتمال وجود دارد که جلسه کی‌روش و ساکت مرتبط با این موضوع باشد.

هنگام خروج ساکت و کی‌روش از محل تمرین، محمدرضا ساکت حاضر به پاسخگویی نسبت به سوال درباره روند تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی نشد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین