کد خبر: ۵۲۲۶۳۹
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵

جهانبخش: به سطح فوتبال دنیا نزدیک می‌شویم/ رقابت خوبی بین بازیکنان است

مهاجم تیم ملی فوتبال می‌گوید که با ساخت مجموعه پک داریم به سطح حال حاضر فوتبال دنیا نزدیک می‌شویم.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا جهانبخش پس از تمرین امروز چهارشنبه تیم ملی فوتبال ایران در مجموعه پک در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره موفقیت‌های اخیرش اظهار کرد: فصل طولانی را پیش‌رو داشتیم و بازی‌های خیلی خوبی را با تیمم در این فصل انجام دادم. فراز و نشیب‌های زیادی در این فصل وجود داشت. تیم ما نسبت به سال قبل خیلی بهتر بود و البته شرایط خودمان هم در این تیم خیلی بهتر بود. همه این‌ها باعث شد که فصل را به بهترین شکل تمام کنم. من یک هفته از آقای کی‌روش استراحت گرفتم و امروز موفق شدم که از این امکانات فوق‌العاده‌ای که در اختیارمان گذاشته‌اند، استفاده کنم. من خیلی خوشحالم که امروز در اینجا هستم.

او در ادامه گفت: من از دیدن این امکانات بسیار شوک‌زده شدم. من این امکانات را قبلا در باشگاه‌های هلند دیده بودم. این مجموعه ثمره تلاش چند ساله کادر فنی تیم ملی و شخص آقای کی‌روش بوده است. امیدوارم که بتوانند به بهترین نحو از پتانسیل همه بازیکنان استفاده کنند. ما شبیه چنین مجموعه‌ای را قبلا در ایران نداشتیم. ما با سطح حال حاضر فوتبال دنیا نزدیک شده‌ایم. من احساس کردم که اینجا مثل خانه خودم است. وقتی چنین امکاناتی را می‌بینیم انسان دوست دارد که هر روز به تمرین بیاید. من امروز قصد تمرین کردن نداشتم اما با دیدن این امکانات به تمرین آمدم.

جهانبخش درباره شرایط کنونی تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: این امکانات می‌تواند به بچه‌هایی که در ایران بازی می‌کنند کمک کند. با بچه‌هایی که در خارج از ایران فوتبال بازی می‌کنند در ارتباطم و شرایط آن‌ها کاملا مطلوب است. یک رقابت خوبی بین بازیکنان است چرا که ما در همه پست‌ها چند بازیکن داریم.  این یک نوید خوبی می‌دهد و اینکه یک تیم ملی بسیار خوبی را داریم.

او درباره ادامه فعالیت خود در باشگاه آلکمار هلند تصریح کرد: تا روز آخری که بازی داشتم نه با باشگاه و نه مدیر برنامه‌ام صحبتی نداشتم. باید یک تایم خوبی را پیدا کنم درباره مسائل و قدم بعدی‌ام تصمیم بگیرم. هیچ فوتبالیست و مربی‌ای نمی‌تواند قول دهد درباره آینده‌اش ولی من همیشه گفته‌ام که دوست دارم سال به سال بهتر شوم و پیشرفت کنم. من سعی می‌کنم برای تیم ملی بهترین عملکرد را داشته باشم. قطعا برای هر فوتبالیستی فراز و نشیب وجود دارد اما این شرایط من با وجود آقای گلی در لیگ هلند، انتظارات را بالا می‌برد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین