کد خبر: ۵۲۲۶۴۰
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴

کی‌روش: نگران روند آماده‌سازی تیم هستم/ موفق نشدند به "پک" لطمه بزنند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: خوشبختانه افرادی که می‌خواستند به ساخت مجموعه PEC لطمه بزنند موفق نشدند.
آفتاب‌‌نیوز :
 تمرین امروز تیم ملی از ساعت ۱۷:۳۰ در مجموعه ورزشی PEC آغاز شد. کارلوس کی‌روش در جمع خبرنگاران گفت: شخصا بسیار خوشحال هستم پس از گذشت ۷ سال و گذشت همه بحث‌ها و مجادله‌هایی که برای ساخت این مجموعه داشتیم این مجموعه کامل شده است.

او ادامه داد: به شخصه بسیار خوشحال و مفتخر هستم که این ساختمان تبدیل شده به خانه‌ای که برای بازیکنان مرد و زن چه از لحاظ فوتبالی، چه از نظر تکنیکی خودشان را پیشرفت بدهند. خوشبختانه افرادی که می‌خواستند به این پروژه لطمه بزنند موفق نشدند و خوشحالم این مجموعه میراثی برای آیندگان است.

کی‌روش در ادامه گفت: فورواردهای ما گل‌های زیادی زدند که این به خاطر حسادت‌شان به مدافعان‌مان بود که گل‌های کم‌تری خوردند. خیلی خوشحالم که ۱۴-۱۳ بازیکن لژیونر داریم که اکثرا در اروپا توپ می‌زنند. وظیفه این بازیکنان این است که داشته‌ها و تجربه‌های‌شان را در اختیار دیگران بگذارند تا فوتبال ایران پیشرفت کند.

وی در ادامه گفت: بعضی از شما شاید به خاطر داشته باشید که من همان روز اول در یک نشست خبری گفتم که فدراسیون فوتبال نیاز به یک زمین چمن دارد و حالا می‌بینید که پس از ۷ سال تیم ملی ایران زمین مخصوص خودش را دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که یک پیشنهاد به رییس فدراسیون داده است گفت: من به رییس فدراسیون یک پیشنهاد دادم که بخشی از پاداش‌هایی که قرار است پس از جام جهانی به تیم ملی اختصاص یابد صرف زمین کنند.

او ادامه داد: شما من را می‌شناسید. شخصی نیستم که راجع به دستاوردهای خودم تبلیغ کنم. امیدوارم شما که به بازدید از مجموعه پک آمده‌اید متوجه شوید که چه کاری انجام می‌دادم وقتی در تعطیلات بودم. من در تعطیلات خود نیز خیلی سخت کار می‌کردم. حالا شما فکر کنید که آن روزی که بخواهم شروع به کار کردن کنم چه کاری انجام می‌دهم.

کی‌روش با بیان این که در چند روز آینده باید تصمیمات مهمی درباره تیم ملی بگیرم، گفت: باید لیست ۳۴ نفره را به ۲۳ نفر کاهش بدهیم و حالا باید با تمام تمرکز کارمان را ادامه دهیم. نه تنها باید تصمیمات درستی بگیریم بلکه باید تلاش کنیم که بازیکنانی که بهترین عملکرد را دارند، به روسیه ببریم. ما داریم تک تک بازیکنان را به دقت بررسی می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: راه و مسیری که پیش رو داریم بسیار دشوار است. بعد از قرعه‌کشی اگر به یاد داشته باشید، بنده عرض کردم که ایران تاریخی‌ترین چالش فوتبالی خودش را پیش‌رو دارد. الان همان لحظه‌ای است که من باید تاکید کنم به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران بنده بسیار بسیار نگران هستم در روند آماده‌سازی تیم برای رفتن به جام جهانی. شرایطی که با آن مواجه هستیم می‌تواند شرایط بسیار جدی برای آمادگی ما در جام جهانی ۲۰۱۸ باشد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین