کد خبر: ۵۲۲۶۶۶
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷

کشتی فرنگی نوجوانان آسیا/ هفت نماینده ایران رقبای خود را شناختند

مراسم قرعه‌کشی مسابقات هفت وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا بعد از ظهر امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت) برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا از فردا به مدت دو روز در شهر تاشکند کشور ازبکستان برگزار می‌شود.

مراسم قرعه‌کشی هفت وزن نخست این رقابت‌ها بعد از ظهر امروز مشخص شد و کشتی‌گیران کشورمان پس از وزن کشی در صبح فردا (پنجشنبه)، رقابت‌های خود را برگزار خواهند کرد.

نتایج قرعه‌کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۴۵ کیلوگرم امیررضا ده‌بزرگی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با ذاکیربایف از ترکمنستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی‌گیران ازبکستان و تاجیکستان با کشتی‌گیر ژاپنی می رود. در این وزن ۱۳ نفر حضور دارند.

به گزارش فدراسیون کشتی، در وزن ۴۸ کیلوگرم سجاد عباس پور در دور اول با قرعه استراحت روبروست، وی در دور دوم با یانگ از چین پیکار می کند و در صورت پیروزی برابر این کشتی‌گیر در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی‌گیران کره جنوبی و هند با کشتی‌گیر قزاقستانی می رود. در این وزن ۹ نفر شرکت کرده اند.

در وزن ۵۱ کیلوگرم ایمان محمدی در دور اول با تان از چین مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی‌گیران عربستان و اردن می رود در این وزن ۱۳ نفر حضور دارند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم امیرحسین خوانساری در دور نخست به مصاف ماتسویی از ژاپن می رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد مقابل برنده کشتی‌گیران ازبکستان و عربسان قرار می گیرد. در این وزن ۱۱ نفر ثبت نام کرده اند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم شاهین بداغی در دور نخست با ژورایف از تاجیکستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی‌گیران قزاقستان و عربستان می رود. در این وزن ۱۳ نفر شرکت کرده اند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم محمد نصرتی در دور اول با کورایف از تاجیکستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان نمایندگان چین و قرقیزستان می رود. در این وزن ۱۱ نفر حضور دارند.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم محمدرضا عبدیان با توجه به حضور ۷ کشتی‌گیر مسابقاتش را به صورت دوره ای و در گروه دو با سونگ جون از کره جنوبی و کئونگ کوساکی از ژاپن برگزار می کند. در گروه یک این وزن نیز ۴ کشتی‌گیر حضور دارند.

رقابت های ۳ وزن باقی مانده نیز روز جمعه برگزار می شود که حسین قاسمی در وزن ۶۵ کیلوگرم، مسعود کاوسی در وزن ۷۱ کیلورم و محمد ناقوسی در وزن ۸۰ کیلوگرم به مصاف حریفان خود خواهند رفت. 

برنامه برگزاری رقابت های فرنگی کاران کشورمان به شرح زیر است:

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه:

ساعت ۱۴: قرعه‌کشی اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم کشتی فرنگی

پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه:

ساعت ۸:۳۰ تا ۹: وزن کشی اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم کشتی فرنگی

ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۸ تا ۲۰ : مسابقات مقدماتی، شانس مجدد، رده بندی و فینال اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم کشتی فرنگی

ساعت ۱۳: قرعه‌کشی اوزان ۶۵، ۷۱ و ۸۰ کیلوگرم کشتی فرنگی

جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه:

ساعت ۸:۳۰ تا ۹: وزن کشی اوزان ۶۵، ۷۱ و ۸۰ کیلوگرم کشتی فرنگی

ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۸ تا ۲۰ : مسابقات مقدماتی، شانس مجدد، رده بندی و فینال اوزان ۶۵، ۷۱ و ۸۰ کیلوگرم کشتی فرنگی

اختلاف ساعت ایران با ازبکستان ۳۰ دقیقه است به طوری که ساعت ۱۰:۳۰ به وقت ازبکستان ۱۰ به وقت ایران است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین