کد خبر: ۵۲۲۸۵۴
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۹

سرمربی اسپانیا: بازی با ایران بسیار سخت است

لوپتگی افزود: تیمملی فوتبال ایران بدون شک بهترین تیم آسیا در 6 سال اخیر بوده است و آرژانتین در جام جهانی 2014‌ بسختی توانست بر این تیم پیروز شود.
آفتاب‌‌نیوز :
وی افزود : ایران ، تیمی است که 7 سال ، یک سرمربی نظیر «کارلوس کی‌ روش» آن را هدایت می‌ کند و تیم بسیار سختی برای این رقابت ها خواهد بود .

سرمربی اسپانیایی ، تیم مغرب را نیز شبیه ایران دانسته و گفت :بازیکنان مغرب یک استعداد فردی خوبی دارند و نسل کنونی این تیم ، استعداد های بسیاری را گرد هم آورده است .اسپانیا در گروه خود با قهرمان اروپا ، بهترین تیم آسیا و بهترین تیم آفریقا روبرو خواهد شد .

لوپتگی در مورد تیم پرتغال که اسپانیا نخستین دیدار را با آنها خواهد داشت ، ادامه داد :ما به کیفیت یک حریف که در این رابطه ، «کریستیانو رونالدو» یکی‌ از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان را دارد و در دو سال اخیر فوق العاده عمل کرده ، احترام می‌ گذاریم .

وی افزود :حضور کریستیانو رونالدو ، تیم پرتغال را قویتر می‌ کند اما اسپانیا سعی‌ خواهد کرد تا با همبستگی‌ ، تاکتیک و یک بازی بسیار خوب با این تیم مقابله کند.

به گفته سرمربی ، اسپانیا و پرتغال دو کشور بسیار فوتبال دوست هستند که به هم احترام می‌ گذارند .

لوپتگی که تجربه دو ساله در هدایت تیم پرتغالی پورتو رادر کارنماه خود دارد، خاطرنشان ساخت:پرتغال دارای انواع بازیکن و ترکیبی‌ از نژادها است که به آنها اجازه می‌ دهد یک فوتبال رده بالایی داشته باشند .آنها از نظر فیزیکی‌ ، فنی و تاکتیکی بازیکنانی بسیار کامل هستند .این ویژگی‌ ها ، ترکیبی‌ هستند که ما را وادار به آماده سازی بسیار خوب بازی برای رقابت و غلبه بر آنها می‌ کند .

سرمربی اسپانیایی در مورد احساسات خود برای جام جهانی‌ تصریح کرد :حس شور و شوق و میل به آمادگی‌ کامل برای حضور در رقابت ها را دارم .با توجه به مشکلاتی که جام جهانی‌ دارد فکر می‌ کنم که دو کلمه ای می‌ شود در مورد حس خود بگویم ، بلندپروازی و امیدواری است.

به عقیده وی ، جام جهانی‌ روسیه همانند جام جهانی‌ های اخیر ، متعادل خواهد بود زیرا تیم ها ، هر دفعه با آمادگی‌ بهتری در رقابت ها حضور می‌ یابند.

وی افزود :این تکامل و شکل مسابقات ، باعث می‌ شوند که اختلاف سطح تیم ها بین هم کاهش یابد و من فکر می‌ کنم که ما شاهد بازی های بسیار خوب خواهیم بود .با سطح بازیکنان و تیم هایی‌ که در روسیه حضور خواهند داشت ، بدون شک یک فوتبال رده بالایی را خواهیم دید .

لوپتگی در مورد لیست نهایی بازیکنان که در 18 می‌ (28 اردیبهشت)، اعلام خواهد کرد، گفت :درست است که هنوز شک و تردید هایی‌ وجود دارد اما مطمئن هستم که وقتی‌ لیست 23 بازیکن را اعلام کنم، بازیکنانی وجود خواهند داشت که من دوستشان دارم و شایسته حضور در روسیه هستند اما نمی‌ توانند به جام جهانی‌ بروند.لحظه سختی خواهد بود اما گرفتن تصمیمات ، بخشی از کار ما است .سعی‌ می‌ کنم تا حد ممکن صادقانه عمل کنم .

تیم های ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران ، پرتغال، اسپانیا و مغرب در گروه دوم جام جهانی 2018 قرار دارند. 

به گزارش ایرنا و به نقل از روزنامه ورزشی مارکا ،بیست و یکمین دوره جام جهانی‌ فوتبال از 24 خرداد تا 24 تیرماه امسال در کشور روسیه برگزار خواهد شد . 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین