کد خبر: ۵۲۳۵۳۷
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹

گران‌ترین طلاق دنیا در بندر دبی رقم خورد! +عکس

در طول یک ماه گذشته میلیاردر روس, حکمی را از دادگاه بریتانیا دریافت کرد که به او اجازه ی مصادره ی قایق (لونا) را خواهد داد.
آفتاب‌‌نیوز :
دو زوج سابق بر سر تصاحب گرانترین و بزرگترین قایق تفریحی جهان جدال می کنند. قیمت این قایق ۵۴۰ میلیون دلار است و در حال حاضر در داخل بندر دبی نگهداری می شود. این جدال بین میلیاردر روسی تبار (فرهاد احمدوف) و همسر سابق او (تاتیانا میخاویلونا) است که با احتساب قیمت این قایق یکی از پرهزینه ترین طلاق های جهان لقب خواهد گرفت.

در طول یک ماه گذشته میلیاردر روس, حکمی را از دادگاه بریتانیا دریافت کرد که به او اجازه ی مصادره ی قایق (لونا) را خواهد داد. این قایق نه طبقه, دو جایگاه برای پرواز هلیکوپتر دارد و صاحب بزرگترین استخر قایقی جهان است. این طلاق یکی از گرانترین طلاق های دنیا است. همسر سابق میلیاردر روسی توانست ۵۷۶ میلیون دلار از این طلاق به دست بیاورد.

در واقع این رقم سهم خانم تاتیانا از ثروت ۱.۴ میلیارد دلاری همسر سابقش است. مسئولان امارات این قایق را تا به پایان رسیدن اقدامات طلاق و تسویه ی نهایی امور نگهداری می کنند. زن مطلقه می توانست نیمی از مایملک همسرش که قایق هم جزئی از آن بود صاحب شود که لونا هم جزئی از اقلام مورد مناقشه به حساب می آمد.

منبع: تابناک

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین