کد خبر: ۵۲۴۱۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۸۵ - ۱۳:۴۶
برای حضور در انتخابات خبرگان و شوراها

مشارکت و مجاهدین: شرط داریم

آفتاب‌‌نیوز : «محمد سلامتی» دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب در این باره به خبرنگار سیاسی آفتاب گفت: «تصور می‌کنم که منظور آقای حاجی این نبوده که شرایط عادلانه، رقابتی و قانونمند نباشد باز هم ما می‌توانیم حضور فعال داشته باشیم». به عقیده سلامتی، حاجی این موضع را اصل گرفته‌ که فضا رقابتی و سالم باشد و ناظران و مجریان عادلانه و بی‌طرف برخورد کنند. 

دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب تاکید دارد که جبهه اصلاحات تمام توان خود را به کار خواهد گرفت که در انتخابات حضور فعال داشته باشد و فضای انتخاباتی را با نشاط، و حضور مردم را گسترده کند. 

با این حال وی اضافه می‌کند: «اگر خدای ناکرده فضای انتخابات از طریق جناح مقابل و دست‌ اندرکاران انتخابات، فضایی غیر رقابتی و ناسالم باشد، آنگاه جبهه اصلاحات، تصمیم مناسب را با شرایط اتخاذ خواهد کرد». 

وی در پایان خاطر نشان کرد:‌ «طبیعی است که وقتی رد صلاحیت‌ها غیر قانونی و گسترده باشد و فضای رقابتی محدود شود، فلسفه حضور جبهه اصلاحات در انتخابات منتفی خواهد شد». 

همچنین،«حسین کاشفی» که به نمایندگی از حزب مشارکت در شورای انتخاباتی ائتلاف اصلاح طلبان حضور دارد در این رابطه به خبرنگار سیاسی آفتاب گفت: «طبق آنچه که تاکنون اعلام شده اگر انتخابات آزاد و رقابتی باشد، حزب مشارکت نیز همانند همه گروه‌های اصلاح‌طلب در انتخابات شرکت خواهد کرد. در غیر این صورت تصمیم دیگری باید اتخاذ شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین