کد خبر: ۵۲۴۳۲
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۸۵ - ۱۶:۱۲
واکنش به مواضع خزانه‌دار شورای شهر تهران

آبادگران جوان: مفتش نباشید!

آفتاب‌‌نیوز : وی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب افزود: الحمدالله وزارت کشور از عهده مسئولیت‌های انتخاباتی خود به خوبی برخواهد آمد و اجازه هم نخواهد داد که خدشه‌ای در روند برگزاری انتخابات وارد شود. 

شاه‌ویسی ادامه داد: قهرا وزارت کشور با وظایف خود آشنایی دارد و ما هم آمادگی داریم تا دغدغه‌های آقای واعظ آشتیانی در این خصوص را برطرف کنیم. 

این فعال سیاسی گفت: بیان اینگونه سخنان در ایام انتخابات در جامعه‌ای که با معیارهای مردم سالاری دینی و با قرائت مقام معظم رهبری از اصولگرایی اداره می‌شود، صحیح نیست. 

وی در خصوص این گفته واعظ آشتیانی مبنی بر اینکه «لیست انتخاباتی آبادگران جوان یک لیست انحرافی است و اسامی واقعی در آن قرار ندارند» اظهار داشت: اگر ایشان در مجموعه آبادگران جوان حضور دارند و تا این حد از آن شناخت زیرپوستی دارند،‌ علی‌القاعده هیچ گونه شائبه‌ای هم در تصمیم‌سازی‌های آن نباید وجود داشته باشد و اگر اعتراضی بوده مناسب بود تا ایشان رأسا می‌فرمودند هر چند ما این مسأله را تکذیب می‌کنیم. 

رئیس ستاد انتخاباتی آبادگران جوان گفت:‌ این سخنان بیشتر جنبه تبلیغات انتخاباتی دارد اما ما به آراء و نظرات افراد احترام می‌گذاریم و از تکثر تشکل‌ها و گروه‌ها در آستانه انتخابات استقبال می‌کنیم. 

شاه ویسی همچنین در پاسخ به این پرسش که «دلایل قرار نداشتن نام نمایندگان اقلیت شورای شهر تهران در لیست انتخاباتی آبادگران جوان چیست؟» توضیح داد: ما پیش از این از حضور حداکثری نمایندگان شورای شهر در لیست انتخاباتی خود حمایت کردیم. 

وی در عین حال خاطرنشان کرد:‌ وقتی برخی از آقایان مایل به شرکت در انتخابات آینده شوراها نیستند و برخی دیگر هم قصد ندارند تا با تابلوی آبادگران جوان در انتخابات حاضر باشند نمی‌توانیم آنها را به زور مجبور به این امر نماییم. 

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد:‌ نگاه ما به حضور چهار ساله آقای واعظ آشتیانی به عنوان خزانه‌دار شورای شهر تهران کاملا مثبت است و ایشان را خدمتگزار مردم می‌دانیم و من به شخصه از حضور فرد مؤثری مانند ایشان در انتخابات آینده شوراها استقبال می‌کنم. 

رئیس ستاد انتخاباتی آبادگران جوان افزود: تا جایی که بنده اطلاع دارم برخی از گروه‌های اصولگرا از آقای واعظ آشتیانی برای شرکت در انتخابات شوراها دعوت کرده‌اند و نام ایشان در برخی از لیست‌های انتخاباتی هم قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین