کد خبر: ۵۲۴۹۰
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۸۵ - ۱۳:۳۷
رونالدینیو:

چه كسی گفته آماده نیستم؟

آفتاب‌‌نیوز :  مهره برزیلی تیم رایكارد در ادامه می‌افزاید:«احساس خوبی دارم. چطور وقتی كه دو گل برابر سویا به ثمر رساندم، همگان گفتند كه رونالدینیو كاملاً آ‌ماده است، اما حالا همان افراد، منتقد من شده‌اند، آن هم در فاصله تنها 3 روز! 

مردم بهتر است قبل از صحبت كردن كمی فكر كنند. هر چند من ابداً از دست این حرف و حدیث‌ها عصبانی نیستم و به كار خودم ادامه می‌دهم.» 

رونالدینیو دو گلی را كه فصل قبل در پیروزی 3 بر صفر تیمش در برنابئو به ثمر رساند، فراموش نمی‌كند كه شاید همان دو گل او را به مرد سال فوتبال جهان بدل كرد. 

هافبك خوش تكنیك نیوكمپ همچنین عنوان داشت: «امیدوارم روند گلزنی‌ ما برابر رئال ادامه‌دار باشد. ما به حریفمان احترام می‌گذاریم، اما نمی‌توانیم راه‌ها را برای رئال باز بگذاریم. امیدوارم با دست پر به شهرمان بازگردیم.» 

نتیجه ال كلاسیكو هر چه كه باشد، رونالدینیو معتقد است كه برای كاتالان‌ها راه زیادی در پیش است. 

جوجه اردك زشت در این خصوص اظهار داشت: «از حالا نمی‌توان گفت كه بارسلونا قطعاً قهرمان خواهد شد. ما رقبای بزرگی چون رئال مادرید را بر سر راهمان داریم. لالیگا تازه استارت خورده است.» 

اخیراً كاناوارو در سخنانی از رونالدینیو حمایت كرده است که این چهره برزیلی فرصت را برای تشكر و قدردانی از ایتالیایی تازه وارد رئال مادرید مغتنم شمرد و گفت: «برای كاناوارو احترام زیادی قائلم. این را هم بگویم كه چون مقابل یكی از بهترین مدافعان دنیای فوتبال به میدان می روم، انگیزه‌ام برای گلزنی بالاتر خواهد رفت.» 

در ال كلاسیكو یكشنبه، ساموئل اتوئو و رونالدو، امیدهای گلزنی بارسلونا و رئال مادرید حضور نخواهند داشت. 

سامی در حال گذراندن دوران نقاهت پس از جراحی زانویش است، در حالی كه خرگوش‌ چاق به علت اخراج در بازی هفته گذشته تیمش مقابل ختافه نمی تواند در این جدال حساس در برنابئو به میدان برود. 

رونالدینیو در خصوص غایبان دربی بزرگ فصل عنوان داشت: «جای اتوئو هم در زمین و هم در تمرینات بسیار خالی است. با سامی رابطه خوبی دارم و او را درك می‌كنم، چرا كه او همیشه برابر رئال گل می‌زد. اما ما مهره‌های دیگری نیز داریم كه قادر به گلزنی هستند. دوست داشتم رونالدو در بازی یكشنبه شب حضور داشت. نبود این مهره در تركیب رئال خطرات متوجه ما را كمتر خواهد کرد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین