کد خبر: ۵۲۴۹۹
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۸۵ - ۱۹:۵۰
انتقاد شدید مجید انصاری از شبنامه‌نویسان

ریشه نظام را می‌زنند!

آفتاب‌‌نیوز : به گفته وی، این اقدامات خصوصا با توجه به تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت حرمت شرعی و عدم تخریب اشخاص، نوعی بی‌اعتنایی به رهنمودهای رهبری است.

واکنش سخنگوی دولت خاتمی به پخش شبنامه‌ها (کلیک کنید) 

وی با بیان اینکه «در آستانه انتخابات از این پس شاهد اینگونه حرکات خواهیم بود» اظهار کرد: «آنچه می‌تواند این جریانات فاسد را خنثی کند، آگاهی و شعور بالای سیاسی مردم و برخورد مردمی با تولید‌کنندگان این‌گونه شب‌نامه‌هاست». 

پخش شبنامه علیه خاتمی و هاشمی (کلیک کنید)

انصاری در پاسخ به این سوال که «چرا خاتمی و هاشمی هدف اصلی جریان تخریب هستند؟»، تصریح کرد: «معتقدم که هدف، تخریب کل نظام است و تبعا وقتی که عالی‌ترین مقام اجرایی کشور طی 16 سال گذشته مورد تخریب قرار می‌گیرد، به نوعی مدیریت کلان کشور و دستاوردهای نظام مورد تخریب قرار می‌گیرد». 

عضو شورای مرکزی روحانیون مبارز در ادامه تاکید کرد: «طبق قانون اساسی نظارت بر سیاست‌های کلان نظام و برقراری روابط حسنه میان قوا از وظایف رهبری است. بنابراین هنگامی که یک جریان مدیریت 16 ساله کشور را غیر منصفانه تخریب می‌کند، در حقیقت پیام آن این است که رهبری نظام در مدیریت کردن کلان نظام ناتوان بوده است». 

انصاری در پایان خاطر نشان کرد: «پخش کنندگان این شبنامه‌ها از دوستان انقلاب نیستند. این افراد بدانند که با این اقدامات ریشه نظام را می‌زنند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۸۷/۰۵/۰۳
0
0
حقيقت هميشه تلخه عوض اين جناح باز يها به فكر ملت باشيد واين قدر طرف اين وان را نگيريد مردم خودشان مي فهمند كي كار مي كنه وكي كار نمي كن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین