کد خبر: ۵۲۵۰۲
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۸۵ - ۲۰:۳۷
انتقاد عبدخدایی از شبنامه نویسان

فدائیان اسلام هم مخالفند

آفتاب‌‌نیوز : عبدخدایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب افزود که هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی 16 سال رئیس جمهور ایران بوده‌اند و اگر به آرای مردم احترام می‌گذاریم، باید احترام آنها را رعایت کنیم. 

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام ادامه داد: وقتی دشمنان بخواهند بنیان یک قوم را براندازند، در ابتدا آنها را از درون متلاشی می‌کنند پس بهتر است این عده که اقدام به پخش شبنامه علیه دولت‌های هاشمی و خاتمی می‌کنند، همانطور که همگان به آرای احمدی‌نژاد احترام گذاشتند آنها هم به آرای آن دو تن احترام بگذارند. 

وی سپس اینگونه اعمال را «مخالف مبانی دموکراسی» دانست و گفت: حضرت امام فرمودند میزان رأی مردم است و هاشمی و خاتمی هم 16 سال با آرای مردم رئیس جمهور مملکت بودند. عبدخدایی افزود: ممکن است من با برخی از شیوه‌های این آقایان مشکل داشته باشم اما پخش شبنامه و توهین به شخصیت ایشان را به هیچ عنوان صحیح نمی‌دانم. 

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام همچنین در خصوص این مسأله که «چه ارتباطی بین این مسائل و نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات آینده خبرگان و شوراها می‌بیند؟»،‌ اظهار داشت: این عده که دست به تخریب دیگران می‌زنند، قطعا می‌خواهند تا برخی از نامزدهای انتخابات آینده را مخدوش کنند. 

وی با بیان این مطلب که «هدف از این اقدامات جلوگیری از ورود تعدادی از اشخاص به مجلس خبرگان است»، خاطرنشان ساخت: اگر شیعه هستیم و ادعای تشیع داریم، نباید دست به تخریب و توهین به شخصیت‌های کشور بزنیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین