کد خبر: ۵۲۵۱۶۶
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹

تعداد افراد گرفتار در آوار سیل شمیرانات به 3 نفر رسید

در پی گزارش های مردمی 3 مرد در آوار ناشی از سیل محبوس هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
رئیس هلال احمر شهرستان شمیرانات گفت: در پی وقوع سیل در 2 بخش لواسانات و رودبار قصران از توابع شهرستان شمیرانات سه مرد در آوار ناشی از سیل محبوس هستند.

حسن فراهانی بامداد پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات هلال احمر در پی وقوع سیل عصر روز گذشته 20 سیل زده را نجات دادند، افزود: در پی گزارش های مردمی 3 مرد در آوار ناشی از سیل محبوس هستند.

وی با بیان اینکه احتمال زنده بودن این سه نفر وجود دارد خاطر نشان کرد: نیروهای هلال احمر با استفاده از عملیات فنی و نصب کارگاه برای خارج کردن این سه محبوس، تلاش می کنند.

فراهانی با تاکید بر اینکه نیروهای امداد و نجات هلال احمر با همراه داشتن سگ های جستجو گر در 2منطقه لواسانات و رودبار قصران مستقر هستند، اعلام کرد: در حال حاضر شرایط منطقه رودبار قصران در وضعیت فوق العاده بوده و جاده این بخش به سمت شهر فشم مسدود است.

عصر روز گذشته (چهارشنبه) بارش باران شدید منجر به وقوع سیل در مسیر رودخانه جاجرود واقع در بخش رودبار قصران از توابع شهرستان شمیرانات شد. همچنین بارش باران در بخش لواسانات در شهرستان شمیرانات منجر به جاری شدن سیل در خیابان اصلی این بخش شده و خودروهای بسیاری خسارت دیدند.

در پی وقوع این حادثه 2نفر مجروح و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

شهرستان شمیرانات در شمال استان تهران واقع شده و دارای دو بخش اصلی لواسانات و رودبار قصران است.

شهرهای تجریش، لواسان، اوشان، فشم، میگون و شمشک، 6 شهر این شهرستان هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین