کد خبر: ۵۲۵۲۷
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۸۵ - ۱۲:۰۳
در گفت‌وگو با آفتاب اعلام شد:

انتقاد موتلفه از پخش شبنامه علیه هاشمی

آفتاب‌‌نیوز : وی افزود: سیاست کلی حزب موتلفه اسلامی برای شرکت در انتخابات شوراها به مانند انتخابات خبرگان که حمایت از لیست مشترک جامعتین است، دستیابی تمام اصولگرایان به یک لیست واحد است و معتقدیم که ارائه فهرست مشترک انتخاباتی اصولگرایان یک امر عقلایی و منطقی است. 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین توصیه‌ای تلویحی به آن دسته از اصولگرایانی که در چند روز گذشته نسبت به دستیابی این جریان به یک لیست مشترک در انتخابات شوراها، ابراز تردید کرده‌اند هم دارد:«تمام اشخاص و گروه‌های اصولگرا، اگر مانعی در راه وحدت این طیف می‌بینند، باید با افزودن بر تلاش‌های خود، این موانع را برطرف کنند».
 
حبیبی در خصوص خبر تشکیل ستادهای حامی مصباح‌یزدی در انتخابات چهارم مجلس خبرگان رهبری و حمایت این ستادها از لیستی که نام «اکبر هاشمی رفسنجانی» در آن قرار نداشته باشد، اظهار داشت: این مساله که شخص یا تشکیلاتی چه نامزدهایی را در انتخابات مختلف معرفی نماید، به خودشان مربوط است.
 
وی با بیان اینکه «نمی‌توانم درباره این اظهارات رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی اظهار نظر کنم»، خاطر نشان کرد: سیاست قاطعانه حزب موتلفه اسلامی در انتخابات خبرگان در هر صورت و بدون هیچ استثنایی حمایت از فهرست مشترک جامعتین در سراسر کشور است. 

حبیبی تصریح کرد: اعتقاد داریم که جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز بررسی‌های لازم را در مورد لیست انتخاباتی مشترک خود انجام داده‌اند و ما هم به نتایج این بررسی‌ها، اعتقاد راسخ داریم. 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین در خصوص پخش شبنامه‌هایی علیه دولت‌های «هاشمی رفسنجانی» و «محمد خاتمی» درحاشیه مراسم روز جهانی قدس که حاوی تهمت‌ها و توهین‌های زیادی علیه روسای جمهور سابق ایران بود، گفت: این قبیل کارها هیچ وجهه اصولی و منطقی ندارد. 

حبیبی افزود: فضای کشور ما برای انتقادات اصولی کاملا باز است و از این‌رو حزب موتلفه اسلامی نه تنها این قبیل اعمال را نمی‌پسندد بلکه آنها را کاملا مردود می‌داند. 

وی در ادامه و در پاسخ به پرسش خبرنگار آفتاب درباره شورای بزرگان اصولگرا که نقش تایید نهایی کاندیداهای این جریان در انتخابات شوراها را بر عهده دارند،گفت:«در شرایط کنونی بنای اظهار نظر در این خصوص را ندارم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین