کد خبر: ۵۲۵۲۸
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۸۵ - ۱۳:۲۴

پاسخ اعتماد ملی به کمیسیون ماده 10

آفتاب‌‌نیوز : منتجب‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب افزود: «طبق نامه معاون سیاسی وزیر کشور به استانداری‌ها،حزب اعتماد ملی قانونی است و ما بر همین اساس هم دفاتر استانی خود را تاسیس کردیم». 

وی با بیان اینکه ‌«اساسنامه و مرامنامه حزب اعتماد ملی را از سال گذشته به کمیسیون ماده 10 احزاب تحویل دادیم و تصویب شد و آخرین اصلاحیه‌ها نیز انجام گرفت»، اظهار داشت: اظهارات عضو کمیسیون ماده 10 احزاب در شرایط کنونی که در آستانه انتخابات شوراها و خبرگان هستیم، درست نیست و ما این مساله را با سرعت پیگیری می‌کنیم. 

منتجب‌نیا در ادامه درباره آخرین وضعیت فهرست اعتماد ملی برای شوراها افزود‌: تا اعلام نظریه هیات اجرایی انتخابات و اعلام اسامی تایید صلاحیت شدگان از سوی شورای نگهبان، اعتماد ملی اسامی نامزدهای خود را اعلام نمی‌کند.
 
قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی سپس به پخش شبنامه علیه خاتمی و هاشمی در نماز جمعه و میان تظاهر کنندگان روز قدس اشاره و تصریح کرد:‌ «پخش شب‌نامه‌ها، شیطنت‌های افراد فرصت طلب و ضد انقلاب و دشمنان نظام است که در مقاطع مختلف برای هتک حیثیت چهره‌های بزرگ نظام انجام می‌گیرد». 

وی پخش شبنامه‌ها را ضعف دستگاه‌های امنیتی و انتظامی دانست و پرسید:چگونه ممکن است که شب‌نامه‌هایی با این رسوایی پخش شود و کسی تحت تعقیب قرار نگیرد؟
 
منتجب‌نیا با اظهار تاسف نسبت به اینگونه اقدامات خاطر نشان کرد:«متاسفانه در کشور ما با وجود دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، دست پلید و مرموز این شیاطین تا این حد باز است و کسی با آنها برخورد نمی‌کند». 

وی در پایان تاکید کرد: «اگر جلو این تخریب‌ها گرفته نشود هیچ‌کس در امان نخواهد بود و هیچ شخصیتی امنیت حیثیتی در این کشور نخواهد داشت. بنابراین وزارت کشور، نیروهای امنیتی و انتظامی باید با این پدیده ضد انسانی برخورد کنند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین