کد خبر: ۵۲۵۷۷
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۸۵ - ۱۲:۲۱
نگرانی آیادگران از فعالیت منتسبین دولت

هشدار بیادی درباره تفرقه اصولگرایان

آفتاب‌‌نیوز : وی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب، اضافه کرد که دلیل وجود این نگرانی «فعالیت انتخاباتی برخی اشخاص و گروه‌ها است که خود را منتصب به حامیان دولت می‌کنند و به غیر از خود هیچ کس دیگری را هم اصولگرا نمی‌دانند». 

بیادی در توضیح بیشتری افزود که «این افراد خود را به حامیان دولت منتصب می‌کنند، اصولگرایی را با دید بسته و فقط در اطراف خود تعریف می‌نمایند و هدفی هم جز دستیابی به منافع شخصی و باندی خود ندارند». 

سخنگوی آبادگران جوان با تأکید بر این مسأله که «این افراد هستند که باعث نگرانی همه اصولگرایان شده‌اند» اظهار داشت: اعتقاد دارم که تمام اصولگرایان به علت اصولگرا بودن، حامیان اصلی دولت احمدی‌نژاد هستند. 

وی با هشدار نسبت به «به وجود آمدن شائبه تفرقه در میان اصولگرایان در صورت تفکیک این جریان» گفت: بزرگان اصولگرا شاخصه‌های مشخصی دارند و مردم هم به خوبی این بزرگان را می‌شناسند.
 
بیادی در ادامه تصریح کرد:‌ اگر مردم احساس کنند که میان اصولگرایان تفرقه حاکم شده است و فکر کنند که اصولگرایان خدمتگذار آنها نیستند به جای روی آوردن به احزاب و تشکل‌های این جریان به دیگر گروه‌ها و یا افراد مستقل روی می‌آورند. 

نایب رئیس شورای شهر تهران ریشه وجود این مشکلات در سطح کشور را «عدم توجه کافی مسئولین دولتی به فرهنگ تحزب و احزاب» دانست و افزود: این بی‌توجهی متأسفانه هم در دولت اصلاحات وجود داشت و هم در این دولت و البته بسیاری از تشکل‌ها هم به جای دیدگاه حزبی، تفکرات باندی و جناحی دارند. 

وی در ادامه با دفاع از تصمیم اخیر رئیس جمهور برای ادغام سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها در استانداری‌ها، اظهار داشت: این اقدام دولت نهم،‌ شجاعانه و حرکتی مثبت برای استفاده از تمام امکانات و منابع موجود در کشور است. 

به گفته بیادی، ادغام سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها در استانداری‌ها، موجب افزایش سرعت هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های منطقی خواهد شد که این اقدام در استان‌های کمتر برخوردار و محروم کشور تأثیر بیشتری خواهد داشت.
 
سخنگوی جمعیت آبادگران جوان خاطرنشان ساخت: با توجه به این مسأله که رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی معاون رئیس جمهور است و استانداران هم نماینده عالی دولت در استان‌ها هستند، نمی‌توان ادغام سازمان‌های مدیریت استانی در استانداری‌ها را غیرممکن و غیرکارشناسی ارزیابی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین